• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prijave del na 07. Diggit so odprte!

Na 7. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah Diggit bodo petič podeljene nagrade za najboljše digitalne rešitve. Do 10. aprila 2018 lahko slovenske agencije in podjetja projekte prijavijo v eno ali več kategorij po nižjih cenah. Po novem se lahko potegujete tudi za nagrado za najboljšo uporabo virtualne resničnosti.

Dela lahko prijavite v sedemnajst tekmovalnih kategorij, in sicer: avtomobilska industrija, B2B, farmacija, finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo, hrana in pijača, informacijska tehnologija in telekomunikacije, izdelki in storitve za otroke, izdelki za dom, javni sektor, mediji in zabava, neprofitne organizacije (brezplačna prijava), prodaja, storitve, šport, trgovina, turizem in virtualna resničnost (VR).

Kreativne rešitve del, ki bodo oddane preko spletne prijave,bo ocenjevala desetčlanska žirija, ki bo na podlagi strokovne ocene med vsemi prijavljenimi deli v kategorijah zlatih nagrad Diggit izbrala še štiri prejemnike velikih nagrad, in sicer za najboljšo digitalno inovacijo, najcelovitejšo digitalno strategijo, najizvirnejše digitalno oglaševanje in najzgovornejše družbene medije. 

Vaša dela pričakuje žirija pod vodstvom Barbare Randić

Poleg predsednice Barbare Randić bo dela ocenjevala žirija, v kateri so še Sanja Likar, direktorica strategij v agenciji Renderspace, Jaka Lenardič, direktor agencije ENKI, Milena Jakovljevič, partnerica in vodja digitalnega marketinga v agenciji Mediodrom, Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju, Dušan Boldin, digitalni strateg v agenciji AV studio, Uroš Mihelčič, vodja trženja pri Fordu, Jasna Kajtazovič, direktorica službe za razvoj in marketing v Abanki, Maka Lippai Senekovič, vodja oddelka internetnega trženja pri Pro Plusu, in Katarina Borovšak, vodja blagovne znamke v Radenski.

Za konec pa še namig za prijavitelje. Katere so torej sestavine odlične digitalne akcije? »Ključni elementi odlične digitalne komunikacijske kampanje so pravo sporočilo za ciljne skupine, personalizacija sporočila glede na komunikacijski kanal in ciljno skupino, natančno ciljanje in ne nazadnje inovativne rešitve v digitalnem okolju,« pravi Randićeva.

07. Diggit bo 12. junija 2018 v GH Uinon v Ljubljani. Več o samem tekmovanju, članih žirije in programu si lahko preberete na uradni spletni strani.