• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znan je program 27. Slovenskega oglaševalskega festivala

Med 12. in 13. aprilom 2018 bo v Portorožu svoje zgodbe, znanje, ideje in izkušnje z obiskovalci delilo 20 domačih in tujih strokovnjakov. Vrhunec dogajanja bo na petkov večer, ko bodo znani zmagovalci letošnje tekme.

Pregled oglaševalske letine letos pripravlja dvojec iz oglaševalske agencije Yin+Young, in sicer kreativni direktor Domen Husu in umetniški direktor Samo Muhič. Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor studia VBG, bo v okviru dogodka Creative Mornings gostil Rito Gomes, portugalsko umetnico in ilustratorko, ki stoji za slavno grafiko »Be bold or italic never regular«.

Iz Danske prihaja Thomas Kolster z vzdevkom Mr. Goodvertising. Pisec in miselni vodja bo predstavil koncept Dobroglaševanja (ang. Goodvertising). O blagovnih znamkah na pragu izumrtja bo spregovoril Ron Cregan, ustanovitelj podjetja Endangered Species iz Velike Britanije. Odgovore na vprašanje »Si upate prevzeti odgovornost za vse, kar predlagate naročnikom? In to z lastnim denarjem?« bo z udeleženci okrogle mize iskal Sašo Dimitrievski, partner in član uprave Pristop skupine.

Na govorniškem odru se bodo zvrstili še: Branka Bizjak Zabukovec, strateginja za vsebinski marketing v Futuri DDB in predavateljica pri programu strokovnjak za digitalni marketing na Gea Collegu, Petra Kovič, odgovorna urednica Sveta kapitala (poslovne priloge Dela), Ana Praprotnik, direktorica marketinga v Sava Turizmu, Tomaž Volk, soustanovitelj podjetij InsurePal in ADACTA, in Jože Robežnik, videoustvarjalec in TV-voditelj.

Več o tekmovalnem in konferenčnem delu 27. SOF-a si lahko preberete tukaj.