• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Veste, kaj bo dan pojutrišnjem?

Prav zato, ker (še) ne veste, se je ob tolikšni hitrosti sprememb nanje dobro pripraviti. O tem pa veliko ve in predava Peter Hinssen, ki je prvo potrjeno zvezdniško ime jubilejne, 20. konference medijskih trendov SEMPL.

Belgijski strokovnjak Peter Hinssen je eden najbolj prodornih in karizmatičnih podjetnikov in svetovalcev na področju inovacij, vodenja in vpliva digitalizacije na družbo in posel. Med drugim mu zaupajo Apple, Google, Forbes, PayPal, MasterCard in Microsoft. 

»Kdaj se morate osredotočiti na »naslednjo veliko stvar«? Ne, ko vam gre slabo, niti takrat, ko ste na vrhuncu. Najboljši čas, da dejansko razmislite o prihodnosti, je v trenutku, ko vam gre zelo zelo dobro!,« je prepričan Hinssen, ki je avtor štirih marketinških knjižnih uspešnic.

V knjigah Dan pojutrišnjem (The day after tomorrow, 2017), Omrežje vedno zmaga (The Network Always Wins, 2014), Nova normalnost (The New Normal, 2010) in Zmes poslovnega sveta in informacijske tehnologije (Business/IT Fusion, 2008) obravnava trende, ki bodo močno vplivali na posel, družbo in posameznika, ter svetuje, kako naj se na spremembe pripravimo, da bomo zmagovali tudi v prihodnosti.

Se vidimo 29. in 30. novembra v Portorožu na SEMPL-u!