• Facebook
  • Twitter
  • RSS

27. SOF: V žiriji oglaševalcev predstavnice Telekoma Slovenije, Atlantic Grupe in Spara Slovenije

Žiriji letošnjega SOF-a se bodo v drugem krogu ocenjevanja del pridružile še tri predstavnice oglaševalcev, in sicer Mojca Avšič (Telekom Slovenije), Petra Čadež (Atlantic Grupa) in Janja Štular (Spar Slovenija).

Prijavljena dela v tekmovalni del 27. SOF-a bo ocenjevala strokovna žirija pod vodstvom Mitje Petroviča, samostojnega svetovalca na področju tržnega komuniciranja. Njeni člani so še Vladimir Ćosić, digitalni kreativni direktor v McCannu Beograd, Blaž Kocjančič, kreativni direktor v Internavtih, Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v Greyu Ljubljana, Sara Mekinc, interaktivna kreativna direktorica v Pristopu, Boštjan Napotnik, kreativni direktor v Futuri DDB, Tomasz Pirc, vodja uporabniške izkušnje in strategije v Innovatifu, in Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna\TBWA.

V drugem krogu ocenjevanja del v tekmovalni skupini celostne komunikacijske akcije se jim bodo pridružile še Mojca Avšič,  direktorica marketinga v strateški poslovni enoti množični trg v Telekomu Slovenije, Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi, in Janja Štular, vodja marketinga v Sparu Slovenija.