• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2018: Med predsedniki žirij tudi predstavniki Burger Kinga, Appla in Facebooka

Organizatorji 65. mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so najavili predsednike žirij za vse tekmovalne skupine. Med njimi sta tudi direktor marketinga v Burger Kingu in glavni kreativni direktor pri Facebooku. Prvič v zgodovini festivala je v žiriji tudi Applov predstavnik.

Organizatorji so za leto 2018 napovedali številne novosti. Med drugim bo festival krajši (med 18. in 22. junijem 2018), kotizacije cenejše in tekmovanje posodobljeno. Predvsem tekmovalni del so pošteno »premešali«, saj naj bi na ta način bolje odražal stanje v industriji. »Upokojili« so leve v kategorijah promocije in aktivacije, celostnih akcij in interaktivnih medijev (cyber), dodali so pet novih. To so kreativnost v spletnem poslovanju (creative e-commerce), industrijske veščine (v industry craft so združili kategorije tiskanih oglasov, zunanjega oglaševanja in oblikovanja), cilji trajnostnega razvoja, izkušnje z blagovno znamko ter družbeni mediji in vplivneži. Več o vseh spremembah v tekmovalnem delu festivala si lahko preberete tukaj.

Predsedniki žirij (po tekmovalnih skupinah) so:

  • Kreativna uporaba podatkov (Creative Data): Marc Maleh, globalni direktor agencijske mreže Havas;
  • Izkušnje z blagovno znamko in aktivacije (Brand Experience & Activation): Rob Reilly, globalni kreativni predsednik v agencijski skupini McCann;
  • Kreativnost v spletnem poslovanju (Creative eCommerce): Nick Law, globalni kreativni direktor v R/GA;
  • Kreativna učinkovitost (Creative Effectiveness): Fernando Machado, vodja marketinga pri Burger Kingu;
  • Oblikovanje (Design): Johnny Tan, izvršni kreativni direktor v agenciji 72andSunny;
  • Neposredne akcije (Direct): Susan Credle, globalna glavna kreativna direktorica v agencijski mreži FCB;
  • Digitalne veščine (Digital Craft): Jean Lin, direktorica družbe Isobar;
  • Zabava (Entertainment): Debbi Vandeveen, globalna glavna kreativna direktorica v agencijski mreži VML;
  • Najboljša raba glasbe (Music): Lori Feldman, vodja strateškega marketinga pri založbi Warner Music Bros;
  • Televizijski oglasi (Film): David Lubars, predsednik agencijske mreže BBDO za Severno Ameriko;
  • Filmske veščine (Film Craft): Diane McArter, ustanoviteljica produkcijske družbe Furland;
  • Steklenega leva (Glass Lion): Madonna Badger, soustanoviteljica agencije Badger&Winters;
  • Industrijske veščine (Industry Craft): Yang Yeom, kreativni direktor v agenciji Hakuhodo;
  • Zdravje (Health & Wellness): John Fidelino, izvršni kreativni direktor v agenciji v agenciji InterbrandHealth;
  • Inovacije (Innovation): Tor Myhren, podpredsednik oddelka tržnega komuniciranja pri Applu;
  • Medijske akcije (Media): Tim Castree, direktor tehnološkega podjetja WaveMaker;
  • Mobilne akcije (Mobile): Jay Morgan, direktor oddelka za inovacije v agenciji The Monkeys;
  • Zunanje oglaševanje (Outdoor): Chris Garbutt, glavni kreativni direktor v agencijski mreži TBWA;
  • Farmacija (Pharma): Rich Levy, glavni kreativni direktor v agenciji FCB Health;
  • Odnosi z javnostmi (PR): Stuart Smith, globalni izvršni direktor pri OgilvyPR;
  • Tisk in založništvo (Print&Publishing): Kate Stanners, predsednica v agencijski mreži Saatchi & Saatchi;
  • Produktno oblikovanje (Product Design): Asif Khan
  • Radijski oglasi (Radio&Audio): Jo McCrostie, kreativna direktorica v družbi Global;
  • Cilji trajnostnega razvoja (Sustainable Development Goals): Mark Tutssel, globalni glavni kreativni direktor v agencijski mreži Leo Burnett in predsednik kreativnega sveta pri Publicis Communications;
  • Družbeni mediji in vplivnostni marketing (Social and Influencer): Mark O'Arcy, glavni kreativni direktor pri Facebooku;
  • Titanski levi (Titan):Colleen DeCourcy, glavna kreativna direktorica v agencijski mreži Wieden+Kennedy.