• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Programska direktorica 7. Diggita je Simona Kruhar Gaberšček

Priprave na osrednji digitalni dogodek v Sloveniji so v polnem teku. Ekipa 7. Diggita že sestavlja program konference, ki ga bo v prvi vrsti oblikovala letošnja direktorica programa Simona Kruhar Gaberšček, izvršna urednica Marketing magazina. 7. Diggit bo 12. junija 2018 v GH Union v Ljubljani.

Osredotočenost na uspešne slovenske digitalne zgodbe

Za programsko direktorico letošnjega Diggita je odlična konferenca tista, ki se postavi v kožo udeleženca, ga nagovori na osebni ravni in spodbudi k razmišljanju, kaj vse lahko spremeni ne le v poklicnem, temveč tudi osebnem življenju. »Zato se bomo na letošnjem Diggitu v prvi vrsti posvetili zgodbam podjetij, ki so določeni vidik digitalnega okolja znala uporabiti v svojo korist in korist deležnikov. Osredotočili se bomo na primere dobrih (slovenskih) praks in se lotili perečih izzivov, s katerimi se sooča panoga digitalnega komuniciranja,« pravi Simona Kruhar Gaberšček.

Od kriptonorije do digitalnih inovacij

Kako smo Slovenci zajahali val kriptomanije in zakaj smo pri tem tako uspešni v svetovnem merilu? So digitalni vplivneži prihodnost ciljno usmerjenega marketinga? Je organski (neplačljiv) doseg na Facebooku stvar preteklosti? Zakaj je Estonija lahko vzpostavila učinkovit sistem e-vlade? Kako lahko spletni oglasi postanejo (veliko) boljši? Katere izjemne digitalne inovacije oziroma nove digitalne produkte so v zadnjem letu uvedla slovenska podjetja? Kako umetna inteligenca spreminja nakupno izkušnjo? In ne nazadnje – kako v digitalni dobi najti srečo in svoj prostor pod soncem? »Vse to – in še veliko več – so vprašanja, ki jih bomo naslovili na Diggitu in z njimi, upamo, navdihnili udeležence, da bodo začeli o svojem delu in vlogi v digitalnem svetu razmišljati drugače, s pozitivnim pogledom na prihodnost,« napoveduje Simona Kruhar Gaberšček.