• Facebook
  • Twitter
  • RSS

27. SOF: Naj se tekma začne!

Danes se uradno odpirajo prijave za 27. Slovenski oglaševalski festival. Prijavitelji lahko svoja dela prijavijo do 26. februarja 2018. Poleg predsednika žirije Mitje Petroviča so znani njeni preostali člani, organizatorji pa so napovedali tudi nekaj sprememb v tekmovalnem delu.

Prijavljena dela bo ocenjevala strokovna žirija pod vodstvom Mitje Petroviča, samostojnega svetovalca na področju tržnega komuniciranja. Njeni člani so še Vladimir Ćosić, digitalni kreativni direktor na McCann Beograd, Blaž Kocjančič, kreativni direktor na Internavtih, Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica na Grey Ljubljana, Sara Mekinc, interaktivna kreativna direktorica na Pristopu, Boštjan Napotnik, kreativni direktor na Futuri DDB, Tomasz Pirc, vodja uporabniške izkušnje in strategije na Innovatifu,in Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji  Luna\TBWA.

Spremembe v tekmovalnem delu

Prijavitelji lahko dela prijavijo v 13 tekmovalnih skupin; 12 rednih in eno posebno tekmovalno skupino. Skupino Radijskih oglasov in komuniciranja so razširili na področje zvočnega komuniciranja. Vanjo lahko prijavitelji prijavijo oglase, trženjske in komunikacijske projekte, samostojne vsebine ter dogodke, ki temeljijo na zvočni podlagi. Skupina Oblikovanje ima po novem poenostavljene tekmovalne kategorije, in sicer grafično oblikovanje, produktno oblikovanje in digitalno oblikovanje.Uvedli pa so tudi novosti pri točkovanju za agencijo in znamko leta. Točkovanje oziroma štetje leta bo sinhronizirano s koledarskim letom, zato bosta na 27. SOF-u podeljena naziva Agencija leta 2018 in Znamka leta 2018.

Osrednji nacionalni dogodek oglaševalske in širše marketinške stroke bo 12. in 13. aprila 2018 v Portorožu (Hotel Kempinski).