• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prvi pomladni dan z Effie Slovenija

21. marec 2018 je dan tržnokomunikacijske učinkovitosti. Na Dnevu Effie v Hotelu Slon bodo predavali Les Binet ((Adam&Eve DDB), Mona Opran (Centrade-Cheil), Ana Ivandić (Innovatif) in Petra Čadež (Atlantic Grupa).

Kot smo pisali pred kratkim, podelitev nagrad Effie Slovenija ne bo več v okviru Slovenskega oglaševalskega festivala.

Glavni govorec na Dnevu Effie bo Les Binet, vodja učinkovitosti v eni najboljših oglaševalskih agencij na svetu Adam&Eve DDB, ki bo  predstavil učinkovite marketinške rešitve in prijeme. Udeleženci bodo poslušali o tem, kako iztržiti največ iz vedno spreminjajočega se medijskega spleta in kako prilagoditi pravila vaši blagovni znamki. Intervju z Binetom, v katerem med drugim trdi, da množični marketing še zdaleč ne zamira, lahko pričakujete v naslednji številki Marketing Magazina.
Prva prijava na tekmovanje Effie ni nikoli nagrajena. Vsaj tako pravi mit. Večkratna članica žirije Euro Effie Mona Opran ob tem dodaja, da ni nič narobe, če si želite biti uspešni že v prvem poskusu. Izvedeli boste, kateri so najpomembnejši dejavniki učinkovitosti, glede katerih se strinjajo člani žirij Effie po Evropi, in dobili navdih za prijavo, nagrajeno z effiejem.

Ana Ivandić, kreativna direktorica v agenciji Innovatif, in Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi,  bosta pod drobnogled vzeli zmagovalce tekmovanja Euro Effie 2017 in se vprašali, ali je učinkovitost objektivno dejstvo ali stvar interpretacije in izbire kazalcev. Izpostavili bosta tudi vse, kar bi morala biti ključna sestavina vseh prijav za nagrade Effie v Sloveniji.

Udeleženci bodo lahko prisluhnili tudi nasvetom za pripravo projektov na tekmovanje za nagrade Effie Slovenija 2018. Več o programu lahko preberete tukaj.