• Facebook
  • Twitter
  • RSS

27. SOF: Pregled slovenske in regijske oglaševalske letine

Znani so prvi govorci 27. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki bo 12. in 13. aprila 2018 v Portorožu. Festival bo s predstavitvijo slovenske oglaševalske letine odprl dvojec iz agencije Yin+Young. Vaš MM pa bo predstavil B-report, poročilo o največkrat nagrajenih agencijah v regiji za 2017.

Samo Muhič (zgoraj levo), Domen Husu (levo spodaj) in Simona Kruhar Gaberšček

V četrtek, 12. aprila 2018, bosta na festivalski oder v hotelu Kempinski Palace prva stopila predstavnika agencije Yin+Young Domen Husu, kreativni direktor in partner, in Samo Muhič, umetniški direktor in partner. Za udeležence pripravljata pregled slovenske oglaševalske letine. 

B-report, ki ga bo MM predstavil tretje leto zapored, bo tudi tokrat izluščil največkrat nagrajena kreativna dela ustvarjalcev iz regije nekdanje Jugoslavije. Katere oglaševalske akcije, kreativne agencije in njihovi naročniki so bili najboljši v letu 2017, bo predstavila Simona Kruhar Gaberšček, izvršna urednica revije Marketing magazin.