• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

Za nami je 19. SEMPL, o katerem ste lahko sproti brali na naši spletni strani, še podrobnejše pa že v naslednji številki MM-a. Karavane zanimivih marketinških dogodkov še ni konec, ta teden jih bo kar pet.

Društvo za marketing Slovenije vabi na zaključno mesečno srečanje na temo marketinških pospeškov za leto 2018, ki bo v ponedeljek, 27. novembra, ob 17. uri na Gospodarski zbornici Slovenije. Svoje pospeške bodo z udeleženci delili Špela Žorž (Grey Ljubljana), Andraž Zorko (Valicon), Sašo Palčič (Madwise) in Rok Stritar (Oksip). DMS svojim članom v sredo, 29. novembra, omogoča tudi obisk podjetja Adria Mobil, lanskega zmagovalca nagrade marketinška odličnost.

Med 28. in 29. novembrom bo v organizaciji Shopper's Mind v hotelu Radison Blu Plaza (1. dan) in na Gospodarski zbornici Slovenije (2. dan) regijska konferenca o spletnem nakupovanju Ecommerce Day. Med drugim bodo predavali Rok Hrastnik (Sensilab), Marko Penko (Studio Moderna), Karmen Mlinar (Lidl Slovenija) in Iva Soldo (Bamboo Lab).

Prav tako v torek, 28. novembra 2017, pa se v Londonu začne evropski festival kreativnosti Eurobest, ki praznuje 30. rojstni dan. Organizatorji želijo v luči brexita dokazati, da kreativnost ne pozna meja.

V sredo, 29. novembra, Slovenska oglaševalska zbornica na Uradnem listu (Dunajska 167) pripravlja SOZ Akademijo z dr. Martino Olbertovo. Na predavanju »Onkraj vidnega« bo predstavila uporabo komercialne semiotike pri znamčenju, ustvarjanje smisla in vlivanje kulturne relevantnosti v lokalnem kontekstu.