• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: Kje rolkati 1. dan SEMPL-a

Končno! V Grand hotelu Bernardin v Portorožu svoja vrata odpira 19. konferenca medijskih trendov SEMPL. Tudi tokrat priporočamo dnevno udeležbo na predavanjih, ki jih po mnenju uredništva MM ne smete zamuditi.

Na prvem predavanju ob 10. uri bo povezovalec 19. SEMPL-a, britanski igralec in  producent Julian Rhind-Tutt v pogovoru z voditeljico in novinarko Pop TV Oto Roš podal marketinške nasvete iz filmske industrije. Le napnite ušesa, saj je Rhind-Tutt igral ob Angelini Jolie, Scarlett Johanson, Morganu Freemanu in Julii Roberts. 

Kako zmagati v nelinearnem marketingu, bo ob 10:40 predaval Jamie Turner, sodelavec CNN in avtor bloga 60SecondMarketer.com. Na to temo bo ob 16. uri vodil tudi delavnico. Veste, kaj je nelinearni marketing? To je marketing, kjer blagovne znamke komunicirajo s potrošniki brez motenja njihove pozornosti.

Kako pomembno je biti opažen, se zaveda tudi Ben Maher, komercialni direktor JCDecaux iz Velike Britanije. Ob 12:30 bo podal svojo vizijo digitalne prihodnosti zunanjega oglaševanja. Prepad med tehnologijo in ljudmi bo poskušala na predavanju ob 13. uri pojasniti Sneha Nagesh, globalna direktorica za iskalni marketing v podjetju PHD Global Business.

Svoje znanje in izkušnje ter razloge, zakaj predava zakrinkan, bo ob 15. uri predstavil Joe La Pompe, »nočna mora« lenuhov med kreativci. Na spletu objavlja oglase s skorajda identično kreativno idejo, ki pa so jo izvedle različne agencije. Svoj vidik razvoja kreativnega razmišljanja bo predstavil kreativni mislec Dave Birss. Vse, kar je mislil o kreativnosti, se je (vsaj tako pravi) izkazalo za napačno.

Nato bomo ob 20. uri na podelitvi nagrad Sempler izvedeli, katere so najboljše medijske strategije leta v regiji. Znanih je 40 finalistov, od tega je 29 del slovenskih prijaviteljev! Sledi »selitev« v klub Paprika, kjer bo velika zabava Pop till you drop.