• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SPORTO 2017: Kateri so najboljši projekti na področju sponzorstev in marketinga v športu?

Pravkar so na konferenci SPORTO, ki še jutri poteka v Portorožu, podelili nagrade najboljšim projektom na področju sponzorstev in marketinga v športu. V sodelovanju z Mediano so tudi letos razglasili športnike in športne klube v regiji, ki predstavljajo znamke z največjo vrednostjo z vidika javnosti.

Foto: SPORTO/Sportida

V kategoriji najboljše športno sponzorstvo je zmagal projekt »Laško x NK Maribor«, pri katerem so sodelovali Pivovarna Laško kot sponzor, nosilec pravic NK Maribor in prijavitelj Luna\TBWA. Ker so potrošniki pivo Laško dojemali kot »pivo mojega očeta«, so se odločili, da to percepcijo spremenijo z aktivacijo že 25 let trajajočega sponzorstva NK Maribor. V šestih mesecih so predstavili celostno oglaševalsko akcijo z glavnima junakoma Marcom Tavaresom, kapetanom NK Maribor, in Sebastjanom Cimirotičem, nekdanjim nogometašem NK Olimpija, ki sta stavila za steklenico Laškega. Ustvarili so bogato spletno vsebino in celo spremenili embalažo piva, da bi počastili uvrstitev NK Maribor v Ligo prvakov.

Kot najboljše osebno sponzorstvo športnika je bil prepoznan projekt »60-dnevni izziv AS za odlično počutje in zdravo telo« sponzorja in prijavitelja zavarovalnice Adriatic Slovenica ter nosilca pravic Mihe Geršiča. V okviru projekta so objavljali relevantne in zanimive vsebine, poudarjali pomen redne telesne vadbe, zdrave prehrane in zdravih navad. Povezali so se z znanim osebnim trenerjem Miho Geršičem, ki je v devettedenskem izzivu uspešno vpletel ljudi s svojimi nasveti in vajami.

Nagrado za najboljši športni dogodek je dobil projekt »Triglav The Rock Ljubljana« sponzorja Zavarovalnice Triglav ter nosilca pravic in prijavitelja Ekstrem. Šlo je za tekmovanje v balvanskem plezanju, ki so ga umestili na ekskluzivno lokacijo – na 30-metrsko montažno steno, postavljeno na Kongresnem trgu v Ljubljani.

Nagrado za nosilca pravic je dobil projekt »Zmag je več vrst« Nogometne zveze Slovenije. Akcijo so zasnovali, ko je slovenska nogometna ekipa še imela možnost, da se uvrsti na svetovno prvenstvo v Rusiji. Z njo so želeli poglobiti svoje odnose z navijači, pri čemer so se osredotočili na vpeljavo slogana nogometne zveze »Z nogometom izboljšujemo življenje«. V akciji so sodelovali najboljši nogometaši slovenske reprezentance, med drugim tudi Jan Oblak in Boštjan Cesar.

V kategoriji najboljše digitalno komuniciranje je slavil projekt »EuroBARsket« sponzorja Pivovarne Laško Union, nosilca pravic Košarkarske zveze Slovenije in prijavitelja Agencije 101. Unionovo sponzorstvo slovenske košarkarske ekipe med Eurobasketom je pod sloganom »Živjo, življenje! Živjo, zmaga!« skupinam po šestih navijačev ponudilo največji privilegij med tekmami: mizo v lokalu z brezplačno pijačo in odličnim razgledom na tekmo. Skupine prijateljev so lahko na spletni strani projekta osvojile VIP-mizo v desetih lokalih po Sloveniji.

Zmagovalec v kategoriji najboljše medijsko partnerstvo pa je »Gajsiramo na Šport TV« sponzorja in nosilca pravic Šport TV ter prijavitelja Šport TV in AVI. S projektom, ki so ga poimenovali po Timu Gajserju, so želeli povečati priljubljenost motokrosa v Sloveniji in povečati njegovo gledanost. Z vsebinami v različnih medijih in s pomočjo znanih osebnosti so uspešno vplivali na javno mnenje in motokros predstavili tudi »nešportnim« gledalcem.

Kdo je odločal o najboljših?

V mednarodni strokovni žiriji za nagrade SPORTO so bili letos predsednik Toby Hester kot predstavnik Evropskega sponzorskega združenja (ESA), William Fenton, prav tako predstavnik ESA, Roman Krajniak, ustanovitelj slovaškega podjetja Aequilibrium, Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna TBWA, Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica marketinga v Zavarovalnici Triglav, Alenka Potočnik Anžič, direktorica tržnega komuniciranja v Gorenju, Ranko Vučinić, partner v hrvaškem podjetju PRiredba, Uroš Stanić, vodja marketinga HNK Rijeka, in Aleksandra Radujko, direktorica srbske agencije za odnose z javnostmi New Media Team.

Najboljše športne blagovne znamke

Nagrado SPORTO Brands si je med slovenskimi športniki letos zaslužil košarkarski as Goran Dragić, med športnicami Ilka Štuhec, med športnimi klubi pa že šestič NK Maribor.

SPORTO Brands leta na Hrvaškem so tudi letos atletinja Sandra Perković, nogometaš Luka Modrić ter med športnimi klubi hokejski klub KHL Medveščak Zagreb. V Srbiji med športniki na vrhu tudi letos ostaja teniški igralec Novak Đoković, že tretjič je bila nagrajena atletinja Ivana Španović, med športnimi klubi pa znova KK Crvena zvezda.