• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni seminar: Kako tržiti in prodajati hiperpovezanim informiranim kupcem

Kdaj ste nazadnje nekaj kupili, ne da bi se o tem prej pozanimali na spletu? Verjetno se ne spomnite. Naše nakupne navade so se z razvojem tehnologije zelo spremenile. Podjetja morajo zato prilagoditi marketing in oglaševanje. Kako? Boljše morajo razumeti nakupne navade in potek sprejemanja nakupnih odločitev. O tem vam bosta na naslednjem MModernem seminarju predavala Igor Pauletič in Miha Breskvar iz podjetja FrodX.

O predavateljih:

Igor Pauletič je ustanovitelj in direktor FrodX-a. Kot izkušen svetovalec svojim naročnikom pomaga prenesti aktualne tehnološke, poslovne in družbene trende v doseg njihovega poslovanja, najpogosteje pri razvoju novih produktov in načrtovanju njihovih prodajnih poti ter strategij vstopa na trg. Znotraj ekipe prevzema vlogo snovalca idej in si zamišlja načrte, kako spreminjati ustaljene vzorce razmišljanja in delovanja.

Miha Breskvar je partner v FrodX-u, kjer svetuje in predava na podlagi svojih izkušenj z marketinškimi informacijskimi sistemi ter z integracijami storitev z orodji CMS in CRM. Pred tem je bil projektni vodja v družbi IUS-SOFTWARE, kjer je bil med drugim odgovoren za družbi najpomembnejšo storitev IUS-INFO. Zanjo je v celoti vzpostavil prodajne postopke in prodajno ekipo tako na slovenskem kot hrvaškem trgu.

Prijave[email protected], tel: 01 43 45 640

Cena seminarja: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 4. decembra omogočamo
25-odstotni popust.

Lokacija: Ljubljana

Datum izobraževanja: 14. december 2017

Trajanje: 10:00-14:00

Lokacija: GZS, Ljubljana

»V FrodX-u smo strokovnjaki za področje digitalizacije marketinga in trženja hiperpovezanim informiranim kupcem, ki jih iz vseh strani bombardirajo z reklamami in preveliko količino informacij. Če želite biti tisto zrnje, ki ga bodo na prvi pogled ugledali med plevelom, se udeležite delavnice,« sporočata Igor in Miha.

Naše nakupne navade in potek nakupne poti so se z razvojem modernih tehnologij popolnoma spremenile. 75 odstotkov nakupne odločitve je namreč opravljene, preden se kupec prvič obrne na prodajalca.Zato ni več dovolj, da vlagate denar v oglaševanje in marketing – svoj čas in sredstva bi morali vlagati v načine razumevanja nakupnih navad in poteka sprejemanja nakupnih odločitev.

Program delavnice:

1. Kako smo potrošniki in poslovni kupci z dostopnostjo informacij spremenili svoje nakupne navade ter kako posledično spremeniti trženje in prodajo, da bomo to počeli tako, kot ljudje danes kupujemo.

2. Kako povezati marketinško in prodajno funkcijo (od oglasa do pogodbe) v enovit in informacijsko podprt proces z uporabo marketinške avtomatizacije in orodij CRM.

3. Predstavitev konkretnih uspešnih primerov.

Udeleženci se bodo naučili:

1.     Priprave vsebin, ki vabijo nove stranke: Večina strank pred nakupom raziskuje na spletu. Vsebina vaše strani je v prvi fazi nakupnega iskanja najpomembnejše orožje.

2.     Prestopa obiskovalcev iz anonimnosti: Anonimnim obiskovalcem ne morete prodati ničesar. Kako jih prepričati, da vam dajo svoje kontaktne podatke?

3.     Avtomatiziranega negovanja potencialov: Avtomatizirano negovanje s prilagojeno vsebino zagotavlja, da boste v trenutku nakupne odločitve prvi ponudnik, na katerega stranka pomisli.

4.     Učinkovite distribucije koristnih vsebin:E-pošta in družbena omrežja so distribucijski kanal za uporabno vsebino, ki jo potencialne stranke delijo. Ne uporabljajte jih kot oglasno desko.

5.     Ocenjevanja pripravljenosti na nakup:Pri zahtevnejši prodaji je potreben stik s prodajalcem. Analitika pripravljenosti zagotavlja, da boste stranko vedno poklicali pravi trenutek.

6.     Upravljanja prodajnih priložnosti:Ko je stranka pripravljena na nakup, delo še zdaleč ni končano. Zaključevanje poslov je pomembna veščina. Kako pristopiti, da bo nakup zaključen?

7.    Merjenja uspešnosti: Sledite in analizirajte celoten marketinško-prodajni lijak (od oglaševanja prek konverzije do zaključenih poslov) in posamezno dejavnost povežite z njenim vplivom na rezultate.