• Facebook
  • Twitter
  • RSS

19. SEMPL z rekordnim številom prijavljenih del

V tekmi za nagrade Sempler najboljšim regijskim medijskim strategijam leta je kar 89 projektov iz Slovenije, Srbije, Hrvaške in Bosne in Hercegovine. Zmagovalce bodo razglasili na 19. konferenci medijskih trendov SEMPL 23. novembra 2017 v Grand hotelu Bernardin v Portorožu.

Nagrade za najboljše medijske strategije leta bodo podelili v enajstih kategorijah. Največ del so prijavitelji prijavili v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala in najboljša ciljana akcija (obe s po 14 prijavljenimi deli). 12 del so prijavili v kategorijo najboljša akcija na družbenih omrežjih, za naziv najboljše PR-strategija ali promocije pa se poteguje 10 del. Med agencijami so največ projektov prijavili Grey Ljubljana (11 prijavljenih) ter New Moment New Ideas Company iz Beograda in Futura DDB s po sedmimi prijavljenimi deli.

»Zadovoljni smo, da je tekmovanje za nagrade Sempler v regiji doživelo takšen odziv. Prejeli smo rekordnih 89 prijav iz Slovenije, Hrvaške, Srbije ter Bosne in Hercegovine. Veseli nas, da so se prijavitelji odlično odzvali tudi na obe novi kategoriji – najboljša PR-strategija ali promocija in najboljši tehnološki pristop,« je dejala Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola.