• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaktus 2017: McCann Beograd je agencija leta v Srbiji, oglaševalec leta pa Vip Mobile

Agencija McCann Beograd je že tretjič zapored slavila na srbskem nacionalnem festivalu celostnih komunikacij Kaktus in tako ostaja edini zmagovalec v zgodovini festivala.

McCann Beograd je že tretjič zapored agencija leta v Srbiji

Oglaševalec leta na festivalu Kaktus je telekomunikacijsko podjetje Vip Mobile. Njegovo sodelovanje z agencijo Leo Burnett v projektu »NEO« je bilo nagrajeno z veliko nagrado za najboljšo celostno akcijo. Omenjena akcija je slavila tudi v kategoriji komercialnih celostnih akcij. Še en skupni projekt, in sicer »Lomilci jezikov«, je bil nagrajen v kategoriji televizijskih oglasov. McCann Beograd je bil nagrajen kar trikrat. Za akcijo »S slavo ni šale« za Carlsberg Srbija so prejeli nagrado za najboljši viralni video, za akcijo »democrARtisation« za Muzej sodobne umetnosti v Beogradu pa za najbolj inovativno celostno akcijo. Risankasta druščina »PiruLOLci«, ki so jo ustvarili za Nestle Adriatik, je najboljša akcija vsebinskega marketinga. Smeha polno komuniciranje energijske pijače Guarana na Facebooku je agenciji Pioniri Communications in družbi Knjaz Miloš prinesla nagradi v kategoriji družbenih medijev in digitalnih akcij.

Tudi agencija Ovation BBDO je prejela dve nagradi, in sicer za akcijo »Kam so odšle maline« sladoledov Frikom v kategoriji zunanjega oglaševanja in »Čestitko« Unicredit Banke med neposrednimi akcijami. Popular Communications, ki ni več pod okriljem agencije Bruketa & Žinić OM, je z akcijo »Jelen z enim rogom« za Apatinsko pivovarno slavila v kategorijah najboljše rabe medija in nekomercialnih akcij. Najboljši radijski oglas je ustvarila agencija Communis DDB za predelovalno podjetje Imlek, najboljši tiskani oglas pa je »Stellino Valentinovo«, delo agencije FCB Firma za Apatinsko pivovarno. Imlek je skupaj z agencijo Direct Media zmagal tudi v kategoriji mobilnega oglaševanja z »Interaktivno pobarvanko«.

Goreča potegavščina »Zavaruj prihodnost«, ki jo je agencija Represent Communications pripravila za Združenje zavarovalnic Srbije, je žirijo najbolj prepričala v kategoriji odnosov z javnostmi. Med akcijami pod črto je slavila agencija Saatchi & Saatchi z akcijo »Najpomembnejši klic v življenju«, ki so jo pripravili za Sklad Hemofarm. Za najboljše interno komuniciranje so poskrbeli pri Banci Intesi z akcijo »Ansambel BIB igra za otroke«, ki je delo agencije Right.

Posebno priznanje sta prejela agencija April Studio in Banka hrane za ozaveščanje o odgovorni potrošnji.