• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Žirijo za nagrade Outstanding 2017 bo vodil Toni Tomašek

Družba Europlakat sedmo leto zapored organizira tekmovanje za nagrade Outstanding največjim dosežkom v zunanjem oglaševanju v Sloveniji. Sedemčlansko žirijo bo tokrat vodil Toni Tomašek, glavni kreativni direktor in direktor v agenciji Publicis One za regijo Adriatik.

V žiriji za nagrade Outstanding 2017 so poleg Tonija Tomaška še Matevž Šmalc, vodja oddelka za upravljanje z blagovnimi znamkami in uporabniško izkušnjo pri A1 Slovenija, Klavdija Vidic, vodja marketinga za blagovno znamko Cockta pri Atlantic Grupi, Petr Podlipny, direktor znamke Škoda v Sloveniji, Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v agenciji Grey Ljubljana, Tine Lugarič, kreativni direktor v agenciji Luna TBWA, in Aleš Strajnar, kreativni direktor v agenciji Votan komunikacije.

Žirija bo izbirala najboljša dela v petih razpisanih kategorijah, in sicer plakati/osvetljeni plakati metrolight (billboard/metrolight), svetlobne vitrine (formata 118,6 x 175 cm), inovativni plakati (vsi formati, pri katerih je bil medij uporabljen na drugačen, inovativen način) in komunikacijske akcije obveščanja in ozaveščanja.