• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kreativnost je padla na glavo

Drugi dan Zlatega bobna je kreativnost obravnaval z več vidikov. Govorci so predavali o stereotipizaciji v oglaševanju, vodenju, in učinkovitosti. Mladi kreativci so se na delavnici lahko soočili z najkrajšim možnim rokom, to je »zdaj«.

Foto: Žiga Intihar

Okrogla miza z Inken Rohweder, Collette Wasiliewski (FCB Joburg) in Lorno Hawtin (TBWA Manchester) je obravnavala zelo aktualno temo. Toda za razliko od mnogih (tudi lanske glavne govorke Cindy Gallop), se niso osredotočale na to, kdo je boljši. Ta miselnost namreč podpihuje stereotipizacijo, vključno z moškimi, ki si želijo več časa preživeti z družinami. Rešitev ni v izključevanju v slogu »mi proti njim«, temveč vključevanju.

Razmišljanje »ali-ali« pri vprašanju enakopravnosti ne pride v poštev, pravi Collette Wasielewski iz FCB Afrika.

Bili pa smo tudi opazovalci delavnice za mlade kreativce. Vodila sta izkušena oglaševalska mačka iz podjetja Brouhaha. Britanca John Pallant in Jonathan Howard (preverite njune nazive, vredno vašega časa) sta z improvizacijskimi tehnikami udeležence pogosto spravila v zadrego. A ravno to po njunem mnenju vodi do tega, kar so kreativci dolžni početi. Torej snovati ideje.

 

Se vidimo v pivnici Union po 21. uri! Naši sogovorniki bodo zagotovo tam J

Po mnenju Sari Heinla, direktorice agencije McCann Helsinki, je kreativnost kombinacija čustvene inteligence in IQ. Ne verjame v kompleksnost. »Nič od umetne inteligence, programatičnega oglaševanja ali virtualne resničnosti ni taka raketna znanost, da ne bi mogli razumeti ali poenostaviti,« je bila jasna Sari Henla. Ob tem je dodala, da ljudje ostajamo isti, spreminjajo se le orodja oglaševanja.

»Biti vodja ni nagrada za zasluge. Pomeni biti v službi ljudi,« pravi Sari Heinilä iz McCann Helsinki.