• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: Trije razlogi in pol, zakaj ne smete zamuditi drugega dne 24. Zlatega bobna

Prvi dan 24. Zlatega bobna je za nami. Tudi danes se bodo na govorniškem odru zvrstili številni vrhunski predavatelji. Precej težko delo, vendar nam je uspelo izbrati tri predavanja, ki jih res priporočamo.

Foto: Žiga Intihar

Kako kot oglaševalec preživeti v svetu, ko je naša pozornost na ravni zlate ribice? Svoj pogled na to bo ob 11.30 z udeleženci delil Marco Cremona, kreativni vodja v ruski podružnici Googla.

Po mnenju Fernanda Vege Olmosa, ustanovitelja in glavnega kreativnega direktorja v agenciji Picnic Madrid ter večkratnega žiranta na kanskih levih, bi morale blagovne znamke na novo opredeliti svoj obstanek. Če to res ni tako zapleteno, kot pravi sam, pa preverite ob 12.15 na njegovem predavanju.

Za bolj praktični del bosta ob 14. uri poskrbela Jonathan Howard in John Pallant iz svetovalnega podjetja Brouhaha. Delavnica za kreativce do 30. leta starosti se osredotoča na najpomembnejše, torej na dobre ideje in njihovo izvedbo. Ker pa so danes dobre ideja (pre)redke, je treba stopnjo kreativnosti ves čas »vzdrževati«. Zagotavljata, da bo zabavno in težko.

Zvečer pa bodo prišli na svoj račun pivopivci, saj se zabava ob 21. uri seli v Pivnico Union.