• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaktus 2017, 1. in 2. november 2017, Beograd

Če vam bo med krompirjevimi počitnicami dolgčas, se lahko odpravite v Beograd. 1. in 2. novembra 2017 bo tam festival integriranih komunikacij Kaktus 2017. Organizatorjem je uspelo v glavo mesto Srbije privabiti nekaj zelo privlačnih imen svetovnega oglaševanja.

Letošnji Kaktus 2017 bo potekal pod imenom »Oster videz, ostro razmišljanje« »Look Sharp. Think Sharp«). Med predavatelji je cel kup zanimivih imen. Na primer Paul Meates, kreativni direktor pri Droga5, Alemsah Ozturk, soustanovitelj in kreativni direktor pri 4129 Grey (Istanbul), ki naslednji teden prihaja tudi na festival Zlati boben, Eoin Sherry, kreativni direktor McCann Milano, Dušan Drakalski, izvršni kreativni direktor največje avstrijske agencije Demner, Merlicek & Bergmann, in ne nazadnje Janez Rakušček, kreativni direktor Lune TBWA iz Ljubljane.

Na Kaktusu 2017 bodo podelili tudi nagrade za najboljše celostne kampanje, za katere se poteguje 124 akcij.

Janez Rakušček je pred festivalom govoril o uspešnosti in neuspešnosti komunikacij in opozoril, da samo naročniki in ustvarjalci kampanj natančno vedo, ali so bili cilji komunikacij doseženi. Pri ocenjevanju uspešnosti pa je treba med naročnikom in agencijo vzpostaviti odprt, iskren odnos. Zelo zanimiva je tudi njegova ocena agencijskega posla na splošno. Agencije morajo slediti svetovnim trendom, regionalnim spremembam in lokalnim posebnostim. Vse več močnih regionalnih naročnikov pričakuje unikatne komunikacijske strategije za celo regijo, prenašanje določenih globalnih trendov v domače okolje pa je včasih zelo nekritično. Kot primer navaja razlike v ciljnih skupinah azijskih trgov v primerjavi z na primer slovenskim. Medtem, ko je v Aziji veliko pozornosti namenjeno mladim, bo večina kupne moči v Sloveniji kmalu v rokah prebivalstva, starejšega od  50 let. Rakušček zato svetuje veliko zdrave pameti.