• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vsi so zmagovalci, nekateri pa dobijo tudi nagrado

»Vemo, veliko dela imate in niste še uspeli ničesar prijaviti. Toda brez skrbi, še je čas!« sporočajo organizatorji mednarodnega oglaševalskega tekmovanja Epica. Agencije lahko svoja dela prijavijo do 13. oktobra 2017.

»Vsaka agencija, ki prijavi svoja dela, je v bistvu že zmagala. Njihova dela namreč opazijo ljudje, ki lahko dobro besedo o njihovi kakovosti učinkovito razširijo naprej,« pravijo organizatorji. Žirija bo prijavljena kreativna dela letos ocenjevala v Berlinu, in sicer med 13. in 16. novembrom 2017. Vodil jo bo Spencer Baim, glavni strateg medijske hiše Vice. Med člani žirije, je deveto leto zapored tudi urednik Marketing magazina Marjan Novak.

Vsak prijavitelj s prijavo dobi tudi knjigo Epica ali »400-stransko biblijo kretivnega navdiha«, kot jo poimenujejo organizatorji tekmovanja.

Več informacij o prijavi in samem tekmovanju najdete tukaj.

S Spencerjem Baimom smo se pogovarjali na letošnjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions.