• Facebook
  • Twitter
  • RSS

10. WMF: Od meditacije do alternativnih oblik prevoza

Jubilejni deseti Weekend Media Festival v Rovinju je obiskalo 5 tisoč obiskovalcev, ki so lahko prisluhnili več kot 120 govorcem na 60 predavanjih in okroglih mizah. Podelili so nagrade BalCannes in SoMo Borac, kjer so na oder za zmagovalce stopili tudi slovenski prijavitelji.

Grey na balkanskem vrhu zamenjal Pristop

Grey Ljubljana je agencija leta 6. BalCannesa, na tekmovanju najboljših digitalnih del SoMo Borac pa sta Grey in Pristop skupaj prejela štiri nagradev devetih kategorijah. »Opazen je izstop iz »tehnikalij« v komunikacijo«, pravi Jernej Špende (Grey Ljubljana) o digitalni beri v regiji Somo Borac.

»Občinstvo resničnostnih šovov nezanimivo za oglaševalce? Motite se!«

V okviru tematsko do zdaj najbolj raznolikega programa smo lahko med drugim poslušali predavanja in razprave o meditaciji, spremembah na področju prevoza in stanja na digitalnem področju v regiji. Poseben del festivala je bil namenjen nordijskim državam. Otvoritveno predavanje festivala je pripadlo televiziji in njeni prihodnosti. Na okrogli mizi »Kam so izginile vsebine ameriških televizij?« so svoje izkušnje delili Henning Tewes, direktor RTL Hrvaška, Rory Buckley, Disneyjev direktor za področje Srednje in Vzhodne Evrope, in Željko Mitrović, direktor skupine Pink Media. Kot komercialne televizije se niso mogle izogniti resničnostnim šovom. Ti se povsod v regiji ponašajo z rekordno gledanostjo, po drugi strani pa jim številni zaradi specifičnih značilnosti občinstva očitajo, da niso zanimivi za oglaševalce. Tewes je slednje odločno zanikal in to za MM utemeljil v kratkem intervjuju.

»J***š preteklost, poljubi prihodnost!«

Nostalgična šesterica – Branimir Brkljač (Terra Panonica), Sašo Dimitrievski (Pristop), Bojan Hadžihalilović (Frabrika), Ivan Stanković (Communis) in moderator Tomo Ricov(WMF) – je razpravljala o rojstvu festivala, ki že deset let povezuje regijo. Brkljač je WMF primerjal z oazo, kamor se lahko zapremo njegovi udeleženci in napolnimo s kreativnostjo, ki prihaja iz vse regije. Vsi so se strinjali, da regija potrebuje takšen festival. Najbolj jasen pa je bil Hadžihalilović, ki je podal svoj recept za uspeh: »J***š preteklost, poljubi prihodnost!«. Rokersko ozadje tega reka pa najdete v spodnjem mini intervjuju.

Naj se ne ponovi Agrokor!

»Večji in močnejši so bili, več neprimernih ljudi je skrbelo za krizno komuniciranje. »Prodajali« so nam res neverjetne zgodbice,« je razpravo o kriznem (ne)komuniciranju padlega Agrokorja začel Gojko Drljača, namestnik urednika Jutarnjega lista. »Svojčas so obvladovali Hrvaško, niti slučajno pa trenutnega položaja,« je bil kritičen Ivan Hrstić, kolumnist Večernjega lista. Na okrogli mizi sta sodelovala še Violeta Colić, partnerica v Komunikacijskem uredu Colić, Laco i partneri, Krešimir Macan, direktor piarovske agencije Manjgura, moderator pa je bil Mislav Togonal, novinar HRT. Na razpravo je bil sicer povabljen tudi sam Ivica Todorić, šef Agrokorja, ki pa je udeležbo zadnji trenutek odpovedal.  

Z zabavo se je začelo in končalo

Vsak WMF spremlja zabavni program, s katerim organizatorji skrbijo za razvedrilo udeležencev. Eno od zabav je v odsotnosti strokovne žirije preizkusila (in dokumentirala) ekipa MM.

Mnenje ekipe MM:

Kaj nam je bilo všeč:

  • Vreme.
  • Da so bili na odru zmagovalci spet »naši« (Grey Ljubljana, AV Studio, Formitas, Pristop).
  • Množica ljudi.
  • Sproščenost.
  • Zabave.

Kaj nam ni bilo najbolj všeč

  • Regijski festival samo po udeležencih. 90 odstotkov govorcev je bilo iz Hrvaške.
  • Preveč okroglih miz, premalo izdelanih nastopov in idej.
  • Nove »plačilne zapestnice« so super. Težava pa je, če se pri Vrhniki spomniš, da si na kartici pozabil 30 evrov. Zanima nas, koliko denarja je ostalo neizkoriščenega.