• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vse najboljše, WMF!

Z včerajšnjo zabavo (zabavama?) se je začel največji komunikacijski festival v regiji. Danes so na vrsti predavanja, potekajo v kar petih dvoranah! Mi smo se osredotočili na korenine in pomembnost festivala WMF, zgodovino agencijske skupine I&F McCann ter sedanjost in prihodnost televizije.

Prvo predavanje je bilo na temo televizije in njene prihodnosti. Na okrogli mizi »Kam so izginile vsebine ameriških televizij?« so svoje izkušnje delili Henning Tewes, direktor RTL Hrvaška, Rory Buckley, Disneyjev direktor za področje Srednje in Vzhodne Evrope, in Željko Mitrović, direktor skupine Pink Media. Kot komercialne televizije se niso mogle izogniti področju resničnostnih šovov. Ti se povsod v regiji ponašajo z rekordno gledanostjo, po drugi strani pa jim številni zaradi specifičnih značilnosti občinstva očitajo, da niso zanimivi za oglaševalce. Tewes je slednje odločno zanikal in za MM pojasnil v kratkem intervjuju.

Velik jubilej – 20 let delovanja – pa je praznovala tudi ena največjih komunikacijskih skupin v regiji, in sicer I&F McCann. Pogovor s Srdjanom Šaperjem, ustanoviteljem in predsednikom, se je večinoma nanašal na pregled delovanja nekoč majhne agencije, ki je prerasla meje regije in se razširila tudi v noordijske države. Zato je bilo še posebej zanimivo slišati o samih začetkih agencije (»sestanki z naročniki so lahko trajali tudi po več ur«) kot tudi oglaševalske scene (»ni bilo agencij, bila so le središča znanja o marketingu v raznih medijskih hišah«). »Vse v življenju se zgodi večinoma naključno nenamerno. Od vas je odvisno, ali boste to sprejeli,« je povedal Šaper.

Nostalgična šesterica v zasedbi Branimir Brkljač (Terra Panonica), Sašo Dimitrievski (Pristop), Bojan Hadžihalilović (Frabrika), Ivan Stanković (Communis) in moderator Tomo Ricov (WMF) je razpravljala o rojstvu festivala, ki že 10 let povezuje regijo. Brkljač je WMF primerjal z oazo, kamor se lahko zapremo njegovi udeleženci in napolnimo s kreativnostjo, ki prihaja iz vse regije. Vsi so se strinjali, da regija potrebuje takšen festival. Najbolj jasen pa je bil Hadžihalilović, ki je podal svoj recept za uspeh: »J***š preteklost, poljubi prihodnost!«. Rokersko ozadje tega reka pa najdete v spodnjem mini intervjuju.