• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako »sfrizirati« vaš vsebinski marketing

Digitalni kanali danes ponujajo (pre)obilico priložnosti za nagovor potrošnika. Toliko, da nemalokrat pomislimo, kaj naj sploh počnemo. Ekipa podjetja Case.digital je analizirala na stotine študij primerov dobrih praks vsebinskega marketinga. Svoje ugotovitve in njihovo uporabo v praksi bodo predstavili 26. oktobra 2017 na seminarju v Grand hotelu Union v Ljubljani.

Posamezne kampanje so analizirali skozi oči novinarja. Ozadja posameznih študij primerov so temeljito raziskali in opravili intervjuje z njihovimi ustvarjalci. Na podlagi teh (resničnih) zgodb o uspehu bodo predavali o najpomembnejših vidikih vsebinskega marketinga. Med drugim vam bodo pomagali odgovoriti na vprašanja, kot so:

  • zakaj blagovne znamke nimajo nobenih možnosti proti vlogerjem pri pridobivanju pozornosti in vključevanju potrošnika;
  • kako oblikovati zgodbo za vašo blagovno znamko ali podjetje;
  • kje in kako v vsebinskem marketingu lahko uporabite podatke o potrošnikih;
  • kako meriti učinkovitost teh pristopov.

Vsak udeleženec delavnice bo odšel domov z (vsaj) eno novo zgodbo v žepu. Njihovo ustvarjanje je namreč del praktičnega dela seminarja.

Celoten program in ostale podrobnosti glede registracije najdete tukaj.

Prijave:  http://www.case.digital/content-marketing/ ali na mail: [email protected]

Cena delavnice: 199,00 EUR + 22% DDV

Lokacija: GH Union, Ljubljana

Kdaj: 26. oktober 2017

Trajanje: 9:30-16:30