• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Websi Spletni prvaki 2017: Lani »Drajv«, letos »Vreme«

S petkovim WEBSI dnevom se je končal projekt WEBSI Spletni prvaki 2017. Zavarovalnica Triglav je ponovila lanski uspeh, letos je postala Generalni spletni prvak z mobilno aplikacijo Triglav Vreme. Zmagovalec ljudstva je vlog »Komotar minuta«, naj »digitalci« pa so Dušan Boldin (AV studio), Matej Praprotnik (Radio Slovenija) in Dejan Rajković (Adriatic Slovenica).

Naziv naj digitalne agencije leta je tokrat pripadel agenciji Mediodrom. Ljudstvo je za svojega zmagovalca izbralo vlog »Komotar Minuta« Cirila Komotarja, ki je slavil tudi v kategoriji družbenih omrežij. Najboljša digitalna kampanja je projekt »Slovenia. Make New Memories.«, ki jo je za Slovensko turistično organizacijo ustvarila agencija PM, poslovni mediji. Zmagovalec Lidlovega kreativnega izziva za mlade WEBSI prvake je Anže Ivanjko, ki je predstavil najboljšo rešitev v komunikacijskem izzivu Lidla Slovenije.

Največ nagrad WEBSI je dobila Zavarovalnica Triglav, in sicer tako kot lani štiri. Mobilna aplikacija Vreme, ki je med projekti prejela najvišje število točk in tako postala tudi generalni spletni prvak 2017, je prvo mesto zasedla tudi v kategoriji mobilnih aplikacij in najboljše uporabniške izkušnje. Nagrajena je bila tudi mobilna aplikacija Triglav Rekord. Tako kot »Vreme« ponuja najboljšo uporabniško izkušnjo, hkrati pa je tudi najbolj inovativen digitalni projekt. Za najboljše oblikovanje sta poskrbeli agenciji Publicis Slovenija za Renaultov projekt #FormulaStrasti, pri katerem je Mediodrom skrbel za strategijo in izvedbo komunikacije na družbenih omrežjih, in AV studio za prenovo lastne blagovne znamke. 

V kategoriji javnih in nevladnih organizacij (NVO) prvo mesto zaseda prenova spletne strani Centra urbane kulture Kino Šiška, ki ga je za Kino Šiška zasnovala agencija Kofein Dizajn, med mediji pa se je najbolje odrezal Val 202. Omisli.si je najboljše poslovno spletno mesto, najboljša spletna trgovina pa spletna trgovina SUI podjetja SUÌ fine geometry, ki sta jo ustvarila agencija Ideaz in oblikovalski studio DrawingArt. V kategoriji turizem se je najboljše odrezala spletna stran »Wilderness in heart of Slovenia«.

Spletni prvaki 2017 in vsi drugi prijavljeni projekti so predstavljeni tudi v Dosjeju slovenskega digitalnega komuniciranja WEBSI Spletni prvaki. Ta poleg slovenske digitalne bere in predstavitve žirantov prinaša tudi druge uredniške vsebine ter imenik digitalnih rešitev. Dosje kot eden redkih v Sloveniji digitalna dela predstavlja tudi v tiskani obliki.