• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Letošnjo žirijo za nagrade Sempler bo vodil Darko Ivančević

Darko Ivančević, globalni podpredsednik za blagovno znamko Staropramen v pivovarski multinacionalki Molson Coors, je na čelu žirije, ki bo ocenjevala najboljše medijske strategije leta v regiji. Prijave na tekmovanje Sempler so odprte od 1. septembra 2017.

V devetčlanski mednarodni žiriji so ugledni strokovnjaki iz regije, ki prihajajo tako iz agencij kot tudi iz vrst njihovih naročnikov. Predsedniku žirije Darku Ivančeviću se bodo pri ocenjevanju pridružili še Aleksandra Dilevska, izvršna direktorica oglaševalske agencije Publicis One in operativna direktorica za regijo Adriatik, Marija Matić, direktorica medijskega načrtovanja v srbski medijski agenciji Direct Media, Damjan Planinc, direktor in ustanovitelj digitalne medijske agencije Get Interactive, Viktorija Radojević, izvršna direktorica marketinga in razvoja v podjetju Mercator, Hrvoje Rein, direktor marketinga v podjetju L'Oreal Srbija,  Žarko Sakan, direktor oglaševalske agencije New Moment, Tamara Slapar, direktorica medijske agencije Medialog, in Daniel Vuković, glavni kreativni direktor v oglaševalski agenciji McCann Zagreb.

Za Ivančevića je pri zmagovalni medijski strategiji ključen pomen celostnega tržnega komuniciranja. To bo tudi eden izmed njegovih kriterijev pri žiriranju. »Ne gre za to, da strategija vključuje vse razpoložljive kanale ali pa da se v posameznih kategorijah osredotoča samo na enega. V obeh primerih gre za to, da ima projekt jasen uvid in veliko idejo oziroma na kratko – popolno ujemanje medijske strategije s strategijo blagovne znamke,« je prepričan Ivančević.

Pri presoji prijavljenih medijskih strategij bo žirija sicer upoštevala pet osnovnih meril:

  • idejno zasnovo medijske akcije,
  • ustrezno ciljanje in razumevanje potrošnika,
  • primerjavo med cilji in doseženimi rezultati (ROI),
  • inovativnost v iskanju (novih) komunikacijskih poti,
  • stopnjo aktivacije in motivacije ciljne skupine skozi medijsko strategijo in izvedbo.

19. konferenca medijskih trendov SEMPL letos uvaja dve novi kategoriji, žirija bo nagradila še najboljšo PR-strategijo in najboljši tehnološki pristop. 23. novembra 2017 bo tako v Portorožu podeljenih enajst zlatih semplerjev in en veliki. Podelili bodo tudi nagradi TOP SEMPL za medijskega menedžerja leta in medijsko zvezdo prihodnosti.