• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Epska tekma je uradno odprta

Agencije lahko od 1. septembra 2017 prijavite svoja dela na mednarodno oglaševalsko tekmovanje Epica. Gre za edino tovrstno tekmovanje, kjer dela ocenjujejo novinarji specializiranih marketinških publikacij.

»Vsaka agencija, ki prijavi svoja dela, je v bistvu že zmagala. Njihova dela namreč opazijo ljudje, ki lahko dobro besedo o njihovi kakovosti učinkovito razširijo naprej,« so v sporočilu za javnost zapisali organizatorji. Žirija bo prijavljena kreativna dela ocenjevala v Berlinu, in sicer med 13. in 16. novembrom 2017. Vodil jo bo Spencer Baim, glavni strateg medijske hiše Vice. Med člani žirije, je deveto leto zapored tudi urednik Marketing magazina Marjan Novak.

Poleg uveljavljenih oglaševalskih publikacij, kot so AdWeek, Campaign in Creative Review, bodo v posameznih žirijah po novem tudi nišni mediji. Dela v kategoriji odnosov z javnostmi bodo na primer ocenjevali sodelavci The Holmes Reporta, v žiriji kategorije kampanj na področju mode pa so predstavniki revije Marie Claire.

Vse podrobnosti o prijavah so na voljo tukaj.