• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na zmagovalce SEMPL-a čaka prenovljeni torpedo

Po osvežitvi blagovne znamke SEMPL je posodobitve letos deležen tudi simbol nagrad Sempler. Kipec, ki ga prejmejo avtorji najboljših medijskih strategij v regiji, je delo agencije Futura DDB.

»Nagrade Sempler iščejo presežke tako v tradicionalnih komunikacijskih pristopih in kreativnem izboru medijev kot tudi na področju sodobnih tehnologij in komunikacijskih kanalov. Zato je pomembno, da prenovljeni kipec ohranja staro obliko torpeda, s pomočjo sodobnih materialov in minimalistične oblikovne zasnove pa simbolizira trende in stalen tehnološki napredek v medijsko komunikacijskih strategijah,« pojasnjujejo v Futuri. Agencija je sicer podpisana tudi pod vizualno podobo SEMPL-a.

19. konferenca medijskih trendov SEMPL letos uvaja dve novi kategoriji. 23. novembra 2017 bo tako v Portorožu Semplerje prejelo enajst zmagovalcev. Podelili bodo tudi nagradi TOP SEMPL za medijskega menedžerja leta in medijsko zvezdo prihodnosti.

Potapljanje medijskih ladjic

Podoba torpeda izvira iz časov, ko sta bila načrtovanje in zakup medijev v (medijskem) žargonu velikokrat imenovana kar »potapljanje ladjic«. Medijski načrti so bili narejeni v razpredelnicah, s križci pa so označevali objave v posameznih medijih. Vse skupaj je spominjalo na igro potapljanja ladjic. In kako najučinkoviteje potopimo ladjo?