• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2017: Dvojno knjižno upanje za regijo v skupini oblikovanja

V ožji izbor za kanske leve sta uvrščeni še dve kreativni deli agencij iz regije. Oba finalista imata nekaj skupnega. Hrvaško agencijo Bruketa & Žinić OM in srbsko New Moment New Ideas namreč povezuje enak medij komuniciranja. Avtorji knjig »Upanje« in »Knjige miru« bodo vsekakor nestrpno čakali večerne razglasitve nagrajencev.

Zagrebška agencija Bruketa & Žinić OM je »Upanje« (izvorno »Nada«) ustvarila za hrvaško Adris Grupo, ki se ukvarja s proizvodnjo zdrave hrane, zavarovalništvom in turizmom. Hrvate s podobami največjih dosežkov na področju znanosti, kreativnosti in izobrazbe opogumlja z upanjem, da ima država svetlo prihodnost. »Knjiga je občutljiva na dotik. Večkrat ko se je dotaknete, več bo upanja. 24 najboljših hrvaških ilustratorjev je upodobilo največje dosežke, ki jih je podprla fundacija Adris,« so zapisali v agenciji.

»Knjiga miru«, skupni projekt New Moment New Ideas in Y&R Dubaj za Medverski svet Bosne in Hercegovine, je že prejela kar tri kanske leve. In sicer dva bronasta leva v skupinah odnosov z javnostmi ter tiskanih oglasov in založništva ter enega srebrnega leva v skupini promocije in aktivacije. Prav to je bila tudi tema našega pogovora z Žarkom Sakanom, direktorjem agencije New Moment New Ideas, ki smo ga srečali na eni izmed kanskih plaž.