• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BledCom 2017: Korporativna družbena odgovornost v hipermodernih časih

30. junija in 1. julija bo Bled že 24. leto zapored gostil vrhunske raziskovalce in praktike odnosov z javnostmi. Rdeča nit BledComa 2017 je korporativna družbena odgovornost.

V okviru programa bodo na veliki okrogli mizi »Strateško komuniciranje: izzivi in perspektive v časih krize«, ki jo bo vodil red. prof. dr. Dejan Verčič, sodelovali prof. dr. Evgeny Pashentsev z Diplomatske akademije Ministrstva za zunanje zadeve Ruske federacije, Marcia Di Staso z Univerze na Floridi, Tina McCorkindale z ameriškega Inštituta za raziskovanje v odnosih z javnostmi (IPR), Ronel Rensburg z Univerze v južnoafriški Pretoriji in Peng Zhang z Univerze v Šanghaju.,

Organizatorji priporočajo tudi razpravo »Družbeno odgovorno komuniciranje na univerzah v obdobju Trumpa«, ki jo bo vodila prof. dr. Bey-Ling Sha, urednica znanstvene revije Journal of Public Relations Research in profesorica na Univerzi v San Diegu.

BledCom tako kot vsako let organizira Center za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani. Pričakujejo udeležence iz osemindvajsetih držav in petih celin.