• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pravila so zato, da se kršijo

Ne le kršijo, s prodorom prebojnih poslovnih modelov in tehnologjj se postavljajo na novo. Odziv podjetij v medijsko-komunikacijski panogi na »novo normalnost« je tudi rdeča nit 19. konference medijskih trendov SEMPL. Pohitite s prijavami, zaključuje se prvi teden »SEMPL's Special«, ki vam zagotavlja prihranek pri nakupu vstopnice in Lidlovo vrečko presenečenja!

Kdor prvi pride, najugodnejše melje

Prihranite lahko 215 evrov in si zagotovite sedež na enem izmed dogodkov leta v tem delu Evrope. »Postregel« vam bo s kakovostnim programom, uglednimi govorci in vrhunskim vzdušjem.

Načrtovanje se splača

Pred najbolj privlačno konferenco letošnjega leta bosta le še dva posebna SEMPL-ova tedna! A naj vam zaupamo, da ne bo naraščala le napetost pred samim dogodkom, ampak tudi cena kotizacije. 

Konferenca medijskih trendov SEMPL, ki bo 23. in 24. novembra v Grand Hotelu Bernardin v Portorožu, bo že devetnajsto leto združila vodje marketinga in tržnega komuniciranja, upravljavce blagovnih znamk, tržnike oglasnega prostora v medijih, medijske načrtovalce in stratege, oglaševalske kreativce in vse druge, ki v regiji Adriatik tlakujejo pot medijskim trendom in jih uspešno vključujejo v svoje delovanje.