• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani dobitniki nagrad Diggit za največje slovenske digitalne dosežke

Na šesti slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah Diggit v organizaciji TSmedie in Marketing magazina je bilo podeljenih trinajst zlatih nagrad in štiri velike. Med agencijami je največ nagrad dobil Renderspace (dve veliki in tri zlate), med oglaševalci pa Lidl Slovenija in Telekom Slovenije s po eno veliko in dvema zlatima nagradama.

Veliko nagrado za digitalno inovacijo je prejela aplikacija »Parlameter« inštituta Danes je nov dan. Veliko nagrado za najboljšo digitalno strategijo je dobil projekt »Lidlova Jogurteka« podjetja Lidl Slovenija in agencije Mediodrom. Veliko nagrado za digitalno oglaševanje sta dobila Renderspace in Atlantic Grupa/Droga Kolinska za akcijo »Donat Trump«, v kategoriji družbeni mediji pa sta veliko nagrado dobila Renderspace in Telekom Slovenije za (olimpijsko) akcijo »Tvitajmo za naše«. Posebno nagrado žirije je dobila akcija »Crackin' Dog in prvi pasji radio«, ki je delo agencije Luna\TBWA za pasjo pekarno Hov-hov.

Največ zlatih nagrad AV studiu

Zlato nagrado v kategoriji avtomobilska industrija sta dobila agencija Mediodrom in Renault Nissan Slovenija za digitalno strategijo »Novi Renault Megane: #FormulaStrasti«. V kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo je zlato nagrado dobila digitalna oglaševalska kampanja »Vzajemna mladi – »Prevzemi spletno stran« agencije AV studio za Vzajemno. V kategoriji B2B je zlata nagrada pripadla agenciji ENKI in Demacu za projekt Intours DMC. V kategoriji hrana in pijača sta zlato nagrado osvojili agencija Renderspace in blagovna znamka Donat Mg za viralni hit »Donat Trump«. Zlato nagrado v kategoriji IT in telekomunikacije sta dobila Renderspace in Telekom Slovenije za 360-stopinjske filme na festivalu LIFFe. AV studio in Gorenje sta dobila zlato nagrado v kategoriji izdelki za dom, in sicer za »Gorenje Retro Special Edition: napačno parkiranje!« Zlato nagrado v kategoriji javni sektor je dobila agencija AV studio za Iniciativo »Ne čakaj, postani darovalec«. V kategoriji neprofitne organizacije je zlato nagrado prejel inštitut Danes je nov dan aplikacijo Parlameter. Zlato nagrado v kategoriji šport sta prejela agencija Renderspace in Telekom Slovenije za olimpijsko kampanjo »Tvitajmo za naše«. V kategoriji trgovina je slavila »Lidlova Jogurteka« podjetja Lidl Slovenija in agencije Mediodrom. Agencija ENKI in Volo sta dobila zlato nagrado v kategoriji turizem za ENKI: Star Travel. V kategoriji storitev je bila z zlato nagrado nagrajena agencija AV studio s projektom »Začuti AV studio«, v kategoriji izdelkov za otroke pa Lidl Slovenija in Mediodrom za projekt »Stikeez iz brezmejnega vesolja«.

Kaj so povedali

Na kaj res (res!) ne smete pozabiti pri razvoju digitalnih rešitev? Andrija Šulić iz agencije Renderspace ima nasvet za vas.

Nekaj razlogov, zakaj virtualna resničnost še ni popolnoma »zaživela«, nam je podala Katarina Krešić iz slovenskega startupa leta VIAR​. Zanimalo nas je tudi, koliko nazdora in kdaj lahko pustimo uporabnikom aplikacij.

Ali bo robotizacija prevzela delovna mesta v marketinški industrijii? Peter Boras (RoboticsX) pravi, da se bo zgodilo ravno nasprotno da ne. Število zaposlenih se bo povečalo, povprečna plača pa zvišala.