• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Do 22. SMK je še teden dni

30. in 31. maja bo v organizaciji Društva za marketing Slovenije in Časnika Finance v Portorožu 22. Slovenska marketinška konferenca. S sloganom »Marketing Feedforward« organizatorji poudarjajo pogled v prihodnost. 22 domačih in mednarodnih strokovnjakov se bo posvetilo reševanju problemov za boljši marketinški jutri. Tretjič bodo podelili tudi nagrade marketinška odličnost.

Ker se konferenca osredotoča na izboljšave v marketingu, bodo v ospredju tri kompetence. To so temeljne marketinške kompetence, kompetence v rabi novih tehnologij in strateške kompetence.  Glavni govorec 22. SMK je Kevin Gaskell, ki je bil med drugim izvršni direktor pri Porsche GB in BMW. Udeležence bo opomnil, kako je marketing gonilo sprememb. Poleg strahu med največjimi napakami podjetij pri reorganizaciji izpostavlja še nevpletenost celotne ekipe v proces in dodano vrednost, ki jo marketing prinaša strankam in lastnikom podjetij.

Timo Elliot, »inovacijski evangelist« podjetja SAP, Matej Čer, direktor Avantcarja, in Filip Sturman, vodja marketinga pri Uberju, bodo predavali o tem, kako se danes v poplavi informacij marketingarji vedno manj časa ukvarjajo z razlago kupcem o odličnosti produktov. Ivo Radaković, direktor trženja pri Vip Mobile in A1 Slovenija, bo predstavil kakšne spremembe je marketing doživel v konkurenčni industriji mobilne telefonije. Lovro Gruden, vodja svetovalnih projektov pri Indigo Consulting, bo na 22. SMK ekskluzivno razkril rezultate raziskave Mind Wide Open, ki je potekala med slovenskimi marketinškimi direktorji. Rdeča nit letošnje raziskave so načini, s katerimi se podjetja osredotočajo h kupcem.

Več o 22. SMK in programu si lahko preberete tukaj.