• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V tekmi za nagrade Diggit sedeminpetdeset del

Za zlate in velike nagrade 06. Diggita se letos poteguje sedeminpetdeset prijavljenih del, pet manj kot lani. Med agencijami so največ del prijavile AV studio (13) in Mediodrom (10) ter Renderspace (7), med naročniki pa Lidl (7) in Droga Kolinska (5).

Strokovna žirija bo prijavljena dela ocenjevala v 13 različnih kategorijah. Največ prijav je bilo v kategorijah Hrana in pijača ter Trgovina (12). Avtomobilska industrija in Neprofitne organizacije so zabeležile vsaka po 6 prijav, IT in telekomunikacije ter Izdelki za dom pa 5. Ostale prijave so bile porazdeljene v kategorije B2B, Drogerija, Finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo, Izdelki in storitve za otroke, Javni sektor, Šport in Turizem.

»Nagrajena dela bodo tista, ki bodo trgu ponudile nekaj novega, drugačnega, učinkovitega in bodo inovativni presežki. Takšni, ki bodo ponudili preprosto več vsebine za vse nas,« žiriranje komentira predsednica Lidija Rakuša, vodja oglaševanja pri Lidlu Slovenija.

V žiriji so še Milena Jakovljević, solastnica in vodja digitalnega marketinga v digitalni agenciji Mediodrom, mag. Mitja Jereb, strateški direktor v digitalni agenciji Renderspace, mag. Jaka Lenardič, direktor digitalne agencije ENKI, Urša Mivšek Sitar, direktorica ljubljanske enote oglaševalske agencije AV studio, Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija, Maja Remic, direktorica spleta, marketinga in merchandisinga v podjetju Merkur, Zoran Savin, direktor podjetja Styria digital marketplaces, Robert Schmitzer, direktor digitalnega razvoja Dela in vodja portala slovenskenovice.si, ter mag. Primož Zupan, direktor podjetja MBILLS.

06. Diggit bo 6. junija v Grand Hotelu Union v Ljubljani, več o dogodku pa si lahko preberete tukaj.