• Facebook
  • Twitter
  • RSS

24. Zlati boben predstavlja prve mednarodne govorce

Oktobra bodo na govorniški oder 24. Zlatega bobna stopili Michael Conrad, predsednik Berlinske šole kreativnega vodenja, Marco Cremona, vodja kreative pri Googlu za Rusijo, in Fernando Vega Olmos, ustanovitelj in glavni kreativni direktor v španski agenciji Picnic.

Michael Conradje ustanovitelj Berlinske šole kreativnega vodenja, globalne poslovne šole za vodenje v kreativnih industrijah. Častni član Galerije slavnih Zlatega bobna je svojo kariero začel kot tekstopisec, ustanovil TBWA Nemčija ter agencijo Lürzer, Conrad, ki se je združila z Leo Burnett Nemčija. Pozneje je bil imenovan za podpredsednika in glavnega kreativnega direktorja Leo Burnett Worldwide.

Marco Cremonaje v oglaševanju že četrt stoletja. Oglaševalsko kariero je začel v agenciji McCann Milano, nadaljeval pri Leo Burnett in Lowe ter pozneje v agenciji Lowe v Braziliji. Sledila je pot v Moskvo, kjer je delal za McCann ter Young & Rubicam. Nato se je pridružil Googlu kot vodja kreative za Rusijo.

Fernando Vega Olmosje že pri 25. letih postal kreativni direktor pri Gowlandu, takrat največji oglaševalski agenciji v Argentini. Kmalu je ustanovil agencijo Vegaolmosponce, znano po delih za AXE Unilever. Leta 2014 je kot glavni kreativni direktor ustanovil Picnic.

24. Zlati boben bo v Grand Hotelu Union v Ljubljani med 18. in 20. oktobrom.