• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dosje: Učinkovitost komunikacije

Veliko odgovornih v marketingu in vodij projektov v agencijah ima težave pri snovanju komunikacijske strategije. Zaplete se pri ustreznih kazalnikih uspešnosti. Znajdejo se v vlogi, ko se argumenti za komunikacijo kot učinkovitem delu marketinške strategije izgubijo. S pravo strategijo in kazalniki uspeha je mogoče govoriti »jezik« uprave podjetja. Govora je seveda o tržno-komunikacijski učinkovitosti, temi naslednjega MModernega seminarja. Predavala bo Urša Pučko, ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti.

Kako? Tako!

Kako se lotite komunikacijske strategije podjetja ali blagovne znamke? Kako prepričati nadrejene, da je naložba v komunikacijske aktivnosti potrebna, smotrna in - učinkovita? Kako začrtati ustrezne kazalnike uspešnosti (KPI)? Kako na komunikacijsko učinkovitost vpliva kreativnost komunikacij? Ker vsak »kako?« potrebuje svoj »tako!«, vam močno priporočamo udeležbo na naslednjem MModernem seminarju.

Trije tematski sklopi obravnavajo učinkovitost v marketing tako iz strateškega kot tudi praktičnega vidika. Udeleženci bodo namreč dobili vpogled v najuspešnejše kampanje, dobitnike nagrad za marketinško učinkovitost Effie.

Prijave: [email protected], tel: 01 43 45 640

Cena seminarja: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 19. maja in naročnike MM 25 % popust.

Lokacija: Ljubljana
Datum izobraževanja: 25. maj 2017

Trajanje: 9:00–13:00

O predavateljici

Urša Pučko je ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti. Internavti se na misije podajajo z jasnim ciljem - snovati komunikacijske zgodbe, ki naročnikom prinašajo učinke na trgu. Svoje izkušnje je nabirala v agencijah Publicis (Studio Pet) in Pristop, kjer je bila nazadnje odgovorna za oddelek trženjskega komuniciranja. Pred ustanovitvijo lastne agencije se je za kratek čas preiskusila tudi v start-up okolju. Diplomirana komunikologinja ima dobrih 15 let izkušenj s področja upravljanja oglaševalskih kampanj in trženjskih strategij. Sodelovala je z domačimi in mednarodnimi naročniki, predvsem s področja izdelkov široke potrošnje (FMCG). Za svoje projekte je prejela po eno zlato ter več srebrnih in bronastih nagrad Effie za tržno-komunikacijsko učinkovitost.

Urnik:

1. del: Komunikacijska strategija – kaj je in kako jo pripravimo? (60 minut)

Če znamo postaviti pravo strategijo, s pravimi kazalniki uspešnosti, bomo bolj relevanten sogovornik vodstvu podjetja oziroma odločevalcih o proračunih za tržne komunikacije. Če bodo naši ključni kazalniki uspešnosti govorili jezik uprave podjetja, bomo v svojih argumentih bolj prepričljivi. In če so zastavljeni pravilno, so lahko tudi ustrezni kazalniki odločanja o ustreznosti rešitev naše partnerske agencije in posledično vplivajo na lažji izbor agencijskih partnerjev.

2. del: Pregled nagrajenih slovenskih Effie primerov (predavanje in analiza primerov, 90 minut)

Govora bo o dokazani učinkovitosti, ta pa je lastna tudi nagradam Effie. V Sloveniji podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica. V tem delu se bo pridružila Mojca Avšič, predsednica Effie Slovenija 2016 in direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi pri Drogi Kolinska (Atlantic Grupa).

Poslanstvo Effie, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, je spodbujanje strokovnosti, odličnosti in učinkovitosti pri uporabi tržno-komunikacijskih virov za doseganje poslovnih ciljev v Sloveniji. Hkrati gre za uveljavljanje komunikacijske stroke kot dokazljivo učinkovitega elementa marketinškega spleta. V praktičnem delu seminarja bodo udeleženci spoznali nekaj izbranih Effie primerov, pogledali kaj jih definira kot učinkovite, kako so v podjetjih zastavili posamezne cilje in preko katerih kazalnikov uspeha so jih spremljali.

3. del: Delavnica in priprava osnutka komunikacijske strategije na svojem primeru in pogovor

Na koncu pa bodo udeleženci na primerih, ki so jim blizu (lahko svoji, lahko imaginarni) nastavili osnove komunikacijske strategije s fokusom na trženjskih in komunikacijskih ciljih. Skupaj bodo preverili ustreznost postavljenih ciljev in našli najbolj ustrezne kazalnike uspeha za posamične primere.