• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Interact 2017: Trenutek resnice za oglaševalce

Evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) svoj največji dogodek, kongres Interact, tokrat organizira v Amsterdamu. Govorci se bodo 23. in 24. maja posvetili predvsem novi opredelitvi odnosov med oglaševalci in potrošniki. Da je digitalno oglaševanje na razpotju, ni nič novega. Napočil je čas za »kruto« resnico.

Kliše, ki mu je treba priti do dna 

Kongres Interact je najpomembnejši dogodek evropske industrije digitalnega oglaševanja. Na njem se zberejo vodilni evropski oglaševalci, digitalni strokovnjaki, agencije in založniki z namenom pridobivanja vpogleda v aktualna dogajanja v industriji. Med drugim so na Interactu premierno predstavljeni podatki iz raziskave o naložbah v digitalno oglaševanje AdEx po posameznih evropskih državah.

Nosilna tema je razdeljena na štiri tematske sklope, ki se osredotočajo na razdvojenost digitalnega oglaševanja. Tako bodo razpravljali o novih pravilih vključevanja potrošnikov, kreativnosti za boljši (in bolj vključeni) jutri, gradnji komercialno uspešnega digitalnega ekosistema in možnih odgovorih na disrupcijo v evropskem digitalnem oglaševanju.

Različni trgi, različno videnje trendov

Na eni strani uporabniki vedno več časa namenijo čedalje bolj raznolikim spletnim aktivnostim. Z blagovnimi znamkami se želijo povezovati pod lastnimi pogoji – če se že odločijo za povezovanje. Pod drugi strani oglaševalci vedno bolj pritiskajo na dobavno verigo z zahtevo po večji preglednosti in odgovornosti. Evropski trgi vidijo te trende zelo različno, a dokazov o »trenutku resnice« je veliko, pravijo pri IAB Europe. Svoj pogled na prihodnost industrije bodo podali številni priznani strokovnjaki.

Med govorci na letošnjem Interactu so Dominique Delport, globalni direktor pri skupini Havas, David Shing, ki ima pri AOL-u naziv digitalni prerok, Nigel Morris, direktor agencijske mreže Dentsu Aegis za Severno in Južno Ameriko, Matt Brittin, operativni direktor pri Googlu za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, in Sital Banerjee, globalni vodja oddelka za medije pri Philipsu.