• Facebook
  • Twitter
  • RSS

ABC in D spletne prodaje

Vse več Slovencev redno opravlja spletne nakupe, hkrati pa kupujejo več. Obseg prodaje prek spleta naj bi se v prihodnjih petih letih povečal za vsaj 4-5 krat. Spletna trgovina je danes obvezna za prodajo izdelkov ali storitev. In tukaj postane igra zanimiva. Na naslednjem MModernem seminarju bo njena pravila in skrivnosti predstavil Roman Krušič, višji svetovalec za spletne rešitve v podjetju spletnaPOSTAJA.

Izobraževanje zajema bistvene napotke za vzpostavitev in vodenje spletne trgovine. Od postavitve do urednikovanja, analiziranja, izvedbe in marketinga. Predvsem je namenjen tistim, ki načrtujejo spletno trgovino. Pa tudi za tiste, ki želijo z obstoječo spletno trgovino napraviti korak naprej.

Na seminarju bo prikaz potekal na praktičnih primerih različnih spletnih trgovin. Ponekod bodo razkrite tudi realne številke v prodaji.

Predstavljeni bodo primeri dobre prakse in orodja za olajšanje poslovanja. Udeleženci bodo spoznali tako bistvene stvari, ki kot tudi malenkosti, ki lahko prodajo povečajo.

Prijave: [email protected]marketingmagazin.si, tel: 01 43 45 640

Cena seminarja: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 4. maja in naročnike MM 25 % popust.

Lokacija: GZS, Ljubljana

Datum izobraževanja: 10. maj 2017

Trajanje: 9:00–13:00

O predavatelju

Roman Krušič je višji svetovalec za spletne rešitve v podjetju spletnaPOSTAJA. Svetuje strankam pri spletnih projektih in nastopu na spletu. S poslovanjem na internetu se ukvarja od leta 2001, ko je postavljal strani za tuje trge in testiral, kako povečati donosnost izključno prek spleta.

Obvlada celovit pristop od postavitve spletnih trgovin, preko spletnega oglaševanja, povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je preko 500 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja. Sodeloval je pri projektih v Sloveniji in tujini.

Dela z naročniki, ki na letni ravni opravijo preko milijon evrov prometa prek spleta. Sodeloval je tudi s spletno trgovino z več kot 3 milijoni aktivnih kupcev.

Spletna prodaja je njegova strast, redno spremlja projekte svojih naročnikov, zanimive projekte v tujini in aktualno dogajanje na tem področju. Tudi sam je bil vpleten v spletno trgovanje. Ima širok pogled na praktično vse faze njenega delovanja. Kot predavatelj je imel že preko 100 predavanj po celotni Sloveniji. 

Program:

 Ključni deli spletne trgovine

  • Vhodna stran
  • Stran izdelka
  • Košarica + Dobre prakse nakupnega procesa
  • Je oblika pomembna?
  • Pogoste napake v spletnih trgovinah.

Backstage: Kaj se zgodi, ko je nakup končan?

  • Proces izvedbe naročila do izdane pošiljke
  • Povezovanje z računovodskimi programi
  • Kako avtomatizirati procese
  • Klasične težave in reševanje

Marketing – hočeš, nočeš, moraš!

  • Katero spletno oglaševanje izbrati?
  • Zakaj je baza e-mail naslovov tako pomembna?
  • Ali je smiselno stalno generirati nove vsebine?
  • Povezovanje z blogerji?
  • Glavni napotki za optimizacijo – kako do boljše uvrščenosti na iskalniku Google

Piškotki

  • Statistika
  •  Trendi – spletna trgovina v prihodnosti
  •  Uporabna orodja