• Facebook
  • Twitter
  • RSS

26. SOF: agencija leta je Grey, oglaševalec leta pa Zavarovalnica Triglav

Na pravkar končani zaključni prireditvi 26. Slovenskega oglaševalskega festivala v Portorožu so podelili nagrade najboljšim oglaševalskim delom leta. Agencija leta je postala agencija Grey Ljubljana, naziv oglaševalca leta pa je pripadel Zavarovalnici Triglav. Najuspešnejša blagovna znamka je Laško. Na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions bosta na tekmovanju mladih kreativcev Slovenijo zastopala Gregor Vuk in Boštjan Laznik.

Agencija Grey je prekinila Pristopovo štiriletno vladavino. Prejela je tri velike, pet zlatih in štiri srebrne nagrade, nagrajena pa je bila tudi s posebnim priznanjem za najboljšo avtorsko glasbo. Poleg nagrad za agencijo, oglaševalca in blagovno znamko leta so na svečani podelitvi podelili tudi nagrado za oglaševalsko osebnost leta. Kot smo že pisali, je naziv pripadel Pavlu Vrabcu, generalnemu direktorju medijske družbe Pro Plus.

 Velike nagrade so po kategorijah prejele naslednje akcije:

  • celostne komunikacijske akcije: »Štartaj Slovenija«, ki jo je za Spar Slovenija ustvarila agencija Formitas BBDO;
  • digitalne komunikacijske akcije: »Lahkonočnice«, delo  agencije Grey Ljubljana za Si.mobil;
  • inovativne rešitve: »2. januar«, rešitev agencije Pristop za podjetje Infokart;
  • oznamčene ali ustvarjene vsebine: »Triglav«, ki so jo zasnovali v agenciji Taktik za Geodetsko upravo Republike Slovenije;
  • neposredno komuniciranje: »Cancer Bra«, akcija, ki jo je za Palmers Textil AG ustvarila agencija Grey Ljubljana;
  • digitalno komuniciranje: »Triglav Drajv«, delo agencije Grey za  Zavarovalnico Triglav;
  • film: serija del »Laško Dvoboj«, ki jo je za Pivovarno Laško Union ustvarila agencija Luna\TBWA;
  • tiskani oglasi in plakati: serija del za festival 23. Zlati boben, ki jo je za Paideia Events zasnovala agencija Luna\TBWA;
  • radijsko komuniciranje: »Pivska napoved«, radijski oglas agencije Luna\TBWA za Pivovarno Laško Union;
  • oblikovanje: »Kocbek«, delo oblikovalskega studia VBG za Oljarno Kocbek;
  • ambientalno oglaševanje: velika nagrada ni bila podeljena;
  • družbeno dobro: »Ne čakaj, postani darovalec«, dobrodelna akcija, ki jo je za Zavod Republike Slovenije za presaditve organov in tkiv Slovenija-transplant ustvarila agencija AV Studio v sodelovanju z agencijo IPPR.

Na 26. SOF-u so podelili tudi posebne nagrade. Priznanje za najboljšo režijo avdiovizualnega oglasa je prejela Luna\TBWA, za režijo zvočnega oglasa pa Javni zavod Kinodvor. Priznanje za najboljšo fotografijo v oglaševanju je prejela agencija Bright Visuals, za najboljšo ilustracijo pa Hana Stupica. Agencija Grey je prejela priznanje za najboljšo avtorsko glasbo. Priznanje za najboljše tekstopisje je prejela agencija Luna\TBWA.

Nagrado za agencijo leta je dobila Grey Ljubljana.
Naziv oglaševalec leta je dobila Zavarovalnica Triglav.
Blagovna znamka leta je Laško.
Oglaševalska osebnost leta je Pavel Vrabec, generalni direktor Pro Plusa.