• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Preverite program 06. Diggita

»06. DIGGIT v letu, ko smo mobilno pravilno nastavili,« leto 2017 označuje Matevž Klanjšek iz Celtre. Kaj natančno s tem misli, boste lahko izvedeli 6. junija, ko bo v ljubljanskem hotelu Union 6. slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah. Objavljamo celoten program.

Vnašanje čustev v digitalne strategije

Osrednje predavanje 6. Diggita bo namenjeno digitalni transformaciji. Svetovno priznani strokovnjak Steven Van Belleghem bo govoril o postopku razvoja novih odnosov s kupci. Van Belleghem je avtor treh prodajnih uspešnic. In sicer Vodja pogovoraThe Conversation Manager«), Pogovorno podjetjeThe Conversation Company«) in Ko digitalno postane človek: transformacija odnosov s kupciWhen Digital Becomes Human«), ki bo v slovenskem jeziku izšla pri založbi MM. Je partner v svetovalnem podjetju Nexxworks, soustanovitelj startupa Zembro in podjetja za vsebinski marketing Snackbytes.

Od družbenih omrežij do virtualne resničnosti

Primož Žižek(Elaborat) bo udeležencem predstavil primere nagrajenih digitalnih praks iz regije. Kaj prinašajo virtualna, mešana in obogatena resničnost, bosta povedala Katarina Kresić (Viar) in Sebastian Požlep (Art Rebel). S Tomislavom Carom (Infinum) se boste lahko naučili graditi produkte, ki niso zanič. Kako vodja inovacij (»Chief Innovation Officer«) razume digitalno, bo razložil dr. Alexis Zrimec (Abelium). Simon Belak (Go-Opti) bo predstavil osvajanje novih trgov s strategijami, ki temeljijo na podatkih. Posedovanje dobrin postaja preteklost, prihodnost pa se kaže kot storitev, pravi Marko Javornik (Comtrade Digital Services). Timotej Gala (IAB Slovenija) bo predstavil izsledke raziskave digitalnih investicij v Sloveniji, Evropi in svetu. Simon Struna (iPROM) pa bo povedal, kakšna prihodnost nas čaka v oglaševanju.

Marius Ivanovas(Httpool Baltics) in Luka Žnidaršič (Httpool Slovenija) bosta govorila o personaliziranih marketinških aktivnostih za prave poslovne odločitve. Peter Mesarec (Red Orbit) bo predaval o ključnih indikatorjih učinkovitosti, ki usmerjajo uporabniško izkušnjo spletne strani. Ana Mirković (Digital Communications Institute) bo razkrila, zakaj se je za dober marketing na družbenih omrežjih pomembno naučiti poslušati. Tim Cain (Digital First Media) in Damjan Planinc (Get.in) bosta udeležence popeljala preko sedmih korakov do odličnega nativnega oglaševanja.

Štirje tematski sklopi

Program 06. Diggit-a bo umeščen v štiri tematske sklope. Po besedah programske direktorice Urške Saletinger je takšna programska ureditev nujno potrebna za razumevanje današnjega digitalnega ekosistema. Prvi tematski sklop bo obsegal nove tehnologije in orodja v digitalnem in mobilnem oglaševanju. V drugem bodo v ospredju novi poslovni modeli, sledijo trendi v digitalnem oziroma mobilnem oglaševanju, v četrtem sklopu pa bo govora o novih trendih na področju družbenih omrežij in novih kompetenc sodobnih komunikatorjev.

Več o programu je na voljo na www.diggit.si

06. DIGGIT bo 6. junija 2017 v Grand Hotelu Union v Ljubljani.