• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odprte so prijave za letošnje nagrade Diggit

Na 06. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah bodo četrtič podeljene nagrade za presežke na področju digitalnega komuniciranja. Do 7. aprila 2017 lahko slovenske agencije in podjetja svoje kreativne digitalne rešitve prijavijo v eno ali več kategorij za zlato nagrado Diggit po nižjih cenah.

Dela lahko prijavite v osemnajst tekmovalnih kategorij, in sicer: avtomobilska industrija, B2B, drogerija, farmacija, finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo, hrana in pijača, informacijska tehnologija in telekomunikacije, izdelki in storitve za otroke, izdelki za dom, javni sektor, mediji in zabava, moda, neprofitne organizacije, prodaja, storitve, šport, trgovina in turizem.

Kreativne rešitve del, ki bodo oddane preko spletne prijave, bo ocenjevala desetčlanska žirija, ki bo na podlagi strokovne ocene med vsemi prijavljenimi deli v kategorijah zlatih nagrad Diggit izbrala še štiri prejemnike velikih nagrad, in sicer za najboljšo digitalno inovacijo, najcelovitejšo digitalno strategijo, najizvirnejše digitalno oglaševanje in najzgovornejše družbene medije. 

Poleg predsednice Lidije Rakuša bo dela ocenjevala žirija, v kateri so Milena Jakovljević, solastnica in vodja digitalnega marketinga v digitalni agenciji Mediodrom, mag. Mitja Jereb, strateški direktor v digitalni agenciji Renderspace, mag. Jaka Lenardič, direktor digitalne agencije ENKI, Urša Mivšek Sitar, direktorica ljubljanske enote oglaševalske agencije AV studio, Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija, Maja Remic, direktorica spleta, marketinga in merchandisinga v podjetju Merkur, Zoran Savin, direktor podjetja Styria digital marketplaces, Robert Schmitzer, direktor digitalnega razvoja Dela in vodja portala slovenskenovice.si, ter mag. Primož Zupan, direktor podjetja MBILLS.

 Nagrade Diggit vam prinesejo točke v b-reportu.

p.s. Predsednica žirije je prijaviteljem že podala nekaj namigov: