• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Atlantic Grupa in center BIC organizirata mini poslovni »hackathon«

Business Intelligence Center (BIC) in Atlantic Grupa 4. februarja 2017 v Ljubljani organizirata mini poslovni »hackathon«, izziv za inovativno marketinško rešitev, na katerem bodo udeleženci po skupinah razvijali koncept vode z okusom za sodobnega potrošnika.

Tako imenovani maraton »hekanja« ali »hackathon« je tekmovanje, v okviru katerega udeleženci v skupinah razvijajo rešitev na zastavljeni izziv. Tokratni izziv za tekmovalce, ki bodo razdeljeni v skupine, je razvoj drugačnega koncepta vode. Kot so v sporočilu za javnost zapisali organizatorji, se ne išče le nov okus »pomaranča – limona«, temveč voda, ki ima zgodbo, koncept, vsebino, trendovsko obliko in najpomembnejše – namenjena je potrošniku v letu 2027.

Nagradni sklad med drugim vključuje 1200 evrov za zmagovalno skupino, 800 evrov  za drugouvrščeno oziroma 500 evrov za tretjeuvrščeno skupino, vsi udeleženci pa prejmejo bogate darilne vrečke.

Prijavite se lahko na povezavi.