• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Programska direktorica 06. Diggita je Urška Saletinger

Priprave na osrednji digitalni dogodek v Sloveniji, 06. DIGGIT, so v polnem teku. Ekipa Diggita mrzlično sestavlja program konference. Program bo v prvi vrsti oblikovala letošnja direktorica programa Urška Saletinger.

Urška Saletinger: »V prvi vrsti sem se lotila temeljitega razmisleka o top temah, ki so zaposlovale možgane digitalnih razvijalcev v zadnjem letu. Strokovnjaki skupaj z naročniki vedno znova raziskujejo izražene, pa tudi skrite potrebe ljudi. Polje možnosti se zdi na trenutke neomejeno, kar pa te lahko kaj hitro odpelje na področja, za katera vsi skupaj še nismo pripravljeni. Kakor koli, pripravljamo super program, odlične govorce in vsaj eno »govorniško zvezdo«, s katero smo že skoraj dogovorjeni, da pride v Ljubljano.«

Urška Saletinger v več kot 100-članski ekipi digitalnih strokovnjakov agencije Infinum soustvarja inovativne spletne in mobilne rešitve ter skrbi za komunikacijo na lokalnem trgu in širitev poslovnih priložnosti tudi na tuje trge. Izkušnje, pridobljene v več kot 7-letnem obdobju dela v oglaševalski agenciji Luni TBWA in pred tem na Slovenski oglaševalski zbornici, ji zagotovo dajejo prednost in širino tudi na trenutni poziciji ter dober vpogled v marketinško industrijo. Aktivna je v start-upovski pobudi Delaj vitko, poleg tega pa redno prispeva strokovne prispevke za Marketing magazin.

Novost letošnjega Diggita bo t. i. »digitalni maraton«, vzporedni program, v katerem bodo digitalne agencije v kratkih, 20-minutnih nastopih, predstavile lastne primere dobre prakse v zadnjem letu. Na »digitalni maraton« se agencije lahko prijavijo že danes na [email protected].

06. DIGGIT bo 6. junija 2017. Nekaj utrinkov z lanske konference o digitalnem komuniciranju si lahko pogledate tukaj: