• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Luna\TBWA navdušila z medijsko akcijo »Laško Dvoboj«

Na štirinajstem tekmovanju za regijske nagrade Sempler je bilo podeljenih osem zlatih nagrad in velika nagrada. Med slovenskimi agencijami sta najbolj izstopali Luna\TBWA in Grey, prva z veliko in eno zlato nagrado, druga pa s tremi zlatimi.

Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta je dobila agencija Luna\TBWA za akcijo Laško Dvoboj.

Veliki sempler, najvišja nagrada letošnjega tekmovanja za najboljše medijske strategije leta Sempler, ki poteka v okviru konference medijskih trendov SEMPL, je letos pripadla akciji »Laško Dvoboj«, ki jo je za Pivovarno Laško Union ustvarila agencija Luna\TBWA.

Pivo Laško Zlatorog je v komunikacijski akciji »Laško Dvoboj« postalo glavna nagrada v epskem dvoboju. Oče in sin, igralca Boris in Sebastian Cavazza, sta se z rimami borila za zadnjo steklenico tega piva v seriji televizijskih in spletnih oglasov, na spletnem mestu dvoboj.si pa so lahko podporniki enega ali drugega oddali glas za svojega favorita (ali rimo, ki je štela dvojno).

»Zmagovalna akcija se je med vsemi prijavljenimi deli najbolj celovito dotaknila ključnih točk na poti do potrošnika, ki jih mora pokriti vsaka medijska strategija, in to na izjemno relevanten način,« je povedal predsednik žirije Nikola Bubanj, direktor agencije Grey Adriatic & Grey. Kot dodaja, so bili člani žirije soglasni pri izbiri najboljših del, ki po njihovem mnenju odražajo najboljše na področju medijskih strategij v regiji.

Agencija Luna\TBWA je za akcijo »Laško Dvoboj« dobila tudi zlato nagrado v kategoriji strateška uporaba medijskega spleta, medtem ko je v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala zlato nagrado prvič prejela akcija iz Bosne in Hercegovine. Projekt »Muzej javnih naročil« je nastal v kreativni agenciji Via Media iz BiH, z njim pa so javnost želeli opozoriti na netransparentno in nerazumno vladno zapravljanje davkoplačevalskega denarja.

Zlato nagrado v kategoriji najboljša ciljana akcija je dobila akcija »Popraskaj se z razlogom«, ki so jo za blagovno znamko piva Ožujsko pripravili v hrvaški kreativni agenciji BBDO Zagreb in medijski agenciji Pragma komunikacije. Šlo je ozaveščevalno akcijo, ki je moške opozarjala na pomen samopregledovanja za preprečevanje raka mod.

Slovenska agencija Grey je dobila kar dve zlati nagradi za akcijo »Modrček z rakom«, ki jo je ustvarila za blagovno znamko spodnjega perila Palmers, in sicer v kategoriji najboljša izkustvena akcija in v kategoriji najboljši novi medij/medijski format. Tudi v tem primeru je šlo za ozaveščevalno akcijo, v kateri so ženske, ki so v Palmersovi prodajalni pomerile modrček z neprijetno bulico, spodbudili k rednemu samopregledovanju dojk.

V kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja je bila z zlatim semplerjem ovenčana akcija »Krilo ljubezni«, ki so jo za blagovno znamko vode Jana ustvarili v hrvaški agenciji Imago Ogilvy. V akciji, ki je bila letos že nagrajena na festivalih kreativnosti Cannes Lions in Zlati boben, so na spletni strani v živo spremljali par štorkelj,ki se po letu dni znova združi.

Zlato nagrado v kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih je dobila srbska agencija Universal Media, ki je za The Coca-Cola Company pripravila akcijo »Fanta v sodelovanju z Yasserstainom«, v kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja pa je slavila mobilna aplikacija DRAJV Zavarovalnice Triglav. Zlati sempler ni bil podeljen v kategoriji najboljša uporaba podatkov.

Na večerni slovesnosti po koncu prvega dne 18. konference medijskih trendov SEMPL sta bili poleg velikega semplerja in osmih zlatih semplerjev podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrado za medijskega menedžerja leta 2016 je dobil Marko Kolbl, direktor Europlakata in ustanovitelj Hitradia Center in Rock Radia, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti pa je dobila Juna Neubauer, medijska planerka v agenciji Grey Ljubljana.

Dobitniki nagrad Sempler 2016

VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJŠO MEDIJSKO STRATEGIJO LETA

Laško Dvoboj (Laško Duel)

Oglaševalec: Pivovarna Laško Union

Oglaševalska agencija: Luna\TBWA

Medijska agencija: Media Publikum

Produkcijska hiša:Kino Motel

Sodelavci: Rumen Kolev, Urban Kramberger, Janez Rakušček, Nina Zadnikar, Alenka Burica, Dali Bungič, Jure Sotler, Vlasta Merc, Neja Činkole, Jan Omahen, Ivan Todorović, Filip Dobranić, Jasmina Ploštajner, Katja Krumpak, Lina Antolič, Gregor Vesel, Damjan Radovanović in Luka Kaše

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI STRATEŠKA UPORABA

MEDIJSKEGA SPLETA

Laško Dvoboj (Laško Duel)

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI INOVATIVNA

UPORABA KOMUNIKACIJSKEGA KANALA

Muzej javnih naročil (The Museum of Public

Procurement)

Oglaševalec: USAID BiH

Oglaševalska in medijska agencija: Via Media, BiH

Sodelavci: Haris Mujanović, Larisa Nuhanović, Damir Ruvić in Dino Kasumović

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA CILJANA AKCIJA

Popraskaj se z razlogom (Scratch with a reason)

Oglaševalec: Ožujsko pivo, Hrvaška

Medijska agencija: Pragma komunikacije

Oglaševalska agencija: BBDO Zagreb

Produkcijska hiša: TH Antitalent Produkcija

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZKUSTVENA AKCIJA

Modrček z rakom (Cancer Bra)

Oglaševalec: Palmers

Oglaševalska in medijska agencija: Grey, Slovenija

Produkcijska hiša: Bright Visuals in ArtRebel9, Slovenija

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZRABA DIGITALNEGA OKOLJA

Krilo ljubezni (Wing Of Love)

Oglaševalec: Jamnica

Oglaševalska agencija:Imago Ogilvy, Hrvaška

Medijska agencija:Imago Ogilvy in Unex, Hrvaška

Produkcijske hiše: Antitalent, Streaming.hr, 1i0 in DRAP

Sodelavci: Darko Bosnar, Igor Mladinović, Srećka Gmaz, Željko Glavor, Hrvoje Hrvatin, Predrag Kežić, Sarah Prevedan in Dina Dretvić

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA AKCIJA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

Fanta v sodelovanju z Yassersteinom (Fanta Yasserstain Case)

Oglaševalec: The Coca-Cola Company

Medijska agencija: Universal Media, Srbija

Oglaševalska agencija:Universal Mediain Executive Group, Srbija

Produkcijska hiša:Executive Group, Srbija

Sodelavci: Sofija Anić, Dubravka Urošević, Jovana Voves in

Sonja Džuklevski, Jovana Petrović

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA

MOBILNEGA OKOLJA

Mobilna aplikacija DRAJV (Mobile app DRAJV)

Oglaševalec: Zavarovalnica Triglav

Medijska agencija: Media Publikum

Oglaševalska agencija: Grey, Slovenija

Produkcijska hiša: Amodo

Sodelavci: Gregor Miklič, Vojka Novak, Jaka Jauh, Matjaž Butara in Alenka Jančar

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA PODATKOV

V tej kategoriji zlati sempler ni bil podeljen.

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠI NOVI MEDIJ/MEDIJSKI FORMAT

Modrček z rakom (Cancer Bra)

 

POSEBNI NAGRADI TOP SEMPL

Medijski menedžer 2016: Marko Kolbl, direktor Europlakata

Medijska zvezda prihodnosti 2016: Juna Neubauer, Grey Ljubljana