• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Napočil je čas za 18. SEMPL!

Danes se začenja 18. konferenca medijskih trendov SEMPL, na kateri bo okrog tisoč obiskovalcev v dveh dneh prisluhnilo dvajsetim mednarodnim govorcem, svoje praktično znanje pa bodo lahko izpopolnili na šestih delavnicah. Na večerni prireditvi bodo tudi tokrat podeljene nagrade Sempler najboljšim medijskim strategijam leta kot tudi dve nagradi TOP SEMPL medijskemu menedžerju leta in medijski zvezdi prihodnosti.

Prvi dan konference bo s predavanjem o moči strateškega pripovedovanja zgodb odprla Kindra Hall, ameriška strokovnjakinja za pripovedovanje zgodb, dr. Sebastian Wernicke, podatkovni znanstvenik v nemški svetovalni družbi Solon, pa se bo zatem posvetil vprašanju, v kolikšni meri se gre pri sprejemanju poslovnih odločitev zanašati na velike baze podatkov. Med govorci, ki bodo nedvomno pritegnil veliko pozornosti, je tudi provokativni britanski podjetnik Sheridan Shed Simove, med drugim znan po tem, da si je poskušal ime spremeniti v Bog, uvedel je svojo lastno valuto ego, izdal pa je tudi knjigo z 200 (praznimi) stranmi z naslovom »O čem razmišljajo moški, ko ne razmišljajo o seksu«. Conor Mullen, komercialni direktor digitalnega oddelka irske nacionalne radiotelevizije RTÉ, se bo posvetil resnicam in zmotam o programatičnem oglaševanju, o novih, uspešnih poslovnih modelih pa bodo govorili Jure Gostiša, direktor digitalnega razvoja pri Časniku Finance, Fredrik Andersson, glavni direktor razvoja produktov pri švedski medijski hiši Bonnier Business to Business, in George Bethell, glavni strateg za komunikacijske kanale pri medijski agenciji PHD iz Velike Britanije.

Po novo znanje na delavnice

Vzporedno s predavanji bodo lahko udeleženci dodatno znanje nabirali na skupno šestih praktičnih delavnicah. Prvi dan bodo tako svoje izkušnje in znanje delili Simon Struna, vodja projektov v spletni medijski agenciji iPROM, ki bo predstavil prednosti programatičnega zakupa oglasnega prostora, povezanost  oglasnega prostora in interneta stvari ter možnosti oglaševanja na napravah, povezanih v splet, Boštjan Kušnjerek, direktor  marketinga pri AGB Nielsen Media Research, pa se bo posvetil merjenju televizijske gledanosti v časovnem zamiku (»time-shifted viewing«). Zadnjo delavnico prvega dne SEMPL-a bo vodila Nataša Mohorč Kejžar, direktorica Ipsosa Slovenija, ki bo predstavila pomen kakovostnega načrtovanja oglaševalskih akcij in kakovostnega merjenja njihove učinkovitosti.

Seveda pa ne gre pozabiti tudi na zabavni program, saj je za udeležence konference po podelitvi nagrad Sempler organizirana zabava v portoroškem klubu Paprika z začetkom ob 22. uri.

Podrobnejši program 18. SEMPL-a najdete na spletni strani konference, več informacij o govorcih pa na tej spletni povezavi.