• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V ožjem izboru za nagrade Sempler 25 del slovenskih prijaviteljev

Devetčlanska mednarodna žirija štirinajstega tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta je izmed vseh prijavljenih del izbrala 34 finalistov. Podobno kot lani so tudi letos največ finalistov prijavili slovenski prijavitelji, in sicer 25. Štirje finalisti so iz Hrvaške, trije iz Srbije, dva pa iz Bosne in Hercegovine.

V Portorožu se je danes sestala devetčlanska mednarodna žirija za nagrade najboljšim medijskim strategijam leta Sempler v kateri so letos predsednik žirije Nikola Bubanj, izvršni direktor agencijske  skupine Grey Adriatic & Balkans, Dinko Brčić, vodja načrtovanja v hrvaški oglaševalski agenciji BBDO Zagreb, Dali Bungič, izvršna direktorica slovenske agencije Luna TBWA, Iva Djurković, direktorica srbske agencije Luna TBWA Beograd, Marina Kraljić, izvršna direktorica in regijska medijska direktorica v medijski agenciji Unex Media iz Hrvaške, Goran Medić, direktor ajdovskega Fructala, Ana Mirković, izvršna direktorica Inštituta za digitalne komunikacije iz Srbije, Tanja Petrović, vodja marketinga zaSrbijo, Črno goro in Makedonijo v podjetju The Coca-Cola Company, in Davor Runje, soustanovitelj hrvaške digitalne agencije Drap.

Med 34 medijskimi strategijami v ožjem izboru jih je največ prijavila OmnicomMediaGroup/OMG Slovenija, in sicer šest, sledita Luna\TBWA in Grey (oba iz Slovenije) s po petimi prijavljenimi projekti. Med oglaševalci je v ožji izbor prišlo največ projektov Pivovarne Laško Union, in sicer sedem, sledijo Lidl Slovenija, Palmers in Renault Nissan Slovenija.

Največ finalistov je v kategorijah inovativne uporabe komunikacijskega kanala (sedem del) in najboljše izkustvene akcije (pet del), slediijo pa jima kategorije najboljših ciljanih akcij, najboljše uporabe medijskega spleta in uporabe mobilnega okolja s štirimi deli v ožjem izboru. V kategorijah najboljše izrabe digitalnega okolja in najboljše akcije na družbenih omrežji so v ožjem izboru po tri akcije, v preostalih dveh, najboljši uporabi podatkov in najboljših novih medijih/medijskih formatih pa dve.

Zmagovalce bodo razglasili na jutrišnji podelitvi nagrad z začetkob ob 20.30, kjer bodo podelili tudi tudi dve nagradi TOP SEMPL medijskemu menedžerju leta in medijski zvezdi prihodnosti.