• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za nagrade Sempler se potegujejo dela iz petih držav

Na regijsko tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta so prijavljeni medijski projekti iz petih držav, tokrat prvič tudi iz Bosne in Hercegovine.

Na 18. konferenci medijskih trendov SEMPL, ki bo 24. in 25. novembra 2016 v Portorožu, bodo tudi tokrat podeljene nagrade Sempler najboljšim medijskim strategijam leta, in sicer devet zlatih nagrad in velika nagrada, tako imenovani Grand Sempler. »Tekmovanje za nagrade Sempler postaja vse bolj regijsko, saj smo letos prejeli prijave del kar iz petih držav. Sloveniji, Hrvaški, Srbiji in Makedoniji se je letos prvič pridružila še Bosna in Hercegovina,« je povedala Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola.

Kreativne in medijske agencije, medijski strategi, oglaševalci in mediji iz jadranske regije so največ svojih del prijavili v kategorijo najboljša izkustvena akcija, sledita ji kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala in strateška uporaba medijskega spleta. V teh treh kategorijah je prijavljenih kar 60 odstotkov vseh prijavljenih del.

Med oglaševalci/blagovnimi znamkami se za nagrade Sempler poteguje največ projektov Pivovarne Laško, in sicer kar osem, s po štirimi prijavljenimi projekti pa sledijo Atlantic Grupa, Lidl Slovenija, Renault Nissan Slovenija in Zavarovalnica Triglav.

Med posameznimi prijavitelji/medijskimi oziroma kreativnimi agencijami je največ del prijavil Omnicom Group Slovenija, sledijo Pristop in Luna TBWA (obe iz Slovenije) ter UM Universal Media iz Srbije.

Kateri prijavljeni projekti si zaslužijo nagrade Sempler, bo presojala devetčlanska mednarodna žirija, v kateri so predsednik žirije Nikola Bubanj, izvršni direktor agencijske skupine Grey Adriatic & Balkans, Dinko Brčić, vodja načrtovanja v hrvaški oglaševalski agenciji BBDO Zagreb, Dali Bungič, izvršna direktorica slovenske agencije Luna TBWA, Iva Djurković, direktorica srbske agencije Luna TBWA Beograd, Marina Kraljić, izvršna direktorica in regijska medijska direktorica v medijski agenciji Unex Media iz Hrvaške, Goran Medić, direktor ajdovskega Fructala, Ana Mirković, izvršna direktorica Inštituta za digitalne komunikacije iz Srbije, Tanja Petrović, vodja marketinga za Srbijo, Črno goro in Makedonijo v podjetju The Coca-Cola Company, in Davor Runje, soustanovitelj hrvaške digitalne agencije Drap.

 

Zmagovalne medijske strategije, nagrajene s semplerji, bodo znane na slavnostni prireditvi, ki bo v četrtek, 24. novembra 2016, ob 21. uri v GH Bernardin v Portorožu.