• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na »Salonu moderna« o različnih pogledih na blagovne znamke in marketing

Ljubljanska Moderna galerija in Kavarna Moderna v četrtek, 27. oktobra, ob 20. uri vabita na prvega izmed dogodkov v jesenskem sklopu pogovorov »Salon moderna«, na katerem bosta sodelovala komunikator Franci Zavrl in filozofinja Renata Salecl, usmerjala pa ga bo Maja Hawlina.

V četrtek, 27. oktobra, ob 20. uri bo v Moderni galeriji v Ljubljani potekal prvi dogodek jesenskega sklopa z naslovom  »Človek človeku brand«. Svoja mnenja bosta izmenjevala svetovno znana filozofinja Renata Salecl in slovenski »oče« odnosov z javnostmi Franci Zavrl, pogovor pa bo povezovala Maja Hawlina,soustanoviteljica studia Poper.  Po besedah organizatorjev bo pogovor razdvajal in združeval dva zelo različna pogleda na blagovne znamke, marketing in problematiko sodobnega sveta. Pokušala bosta odgovoriti na vprašanja, kot so: kaj imajo skupnega žigosanje živine, ponošene identitete, Pahor, komodifikacija subjekta, Tinder, Trumpova pričeska in tisti trenutek negotovosti, preden na Facebooku klikneš »objavi«?  Kdaj je »komunicirati« postal povratni glagol?  Je »osebni identitetni upravitelj« poklic prihodnosti?