• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tudi modne blagovne znamke bodo morale komunicirati več vsebine

Na oktobrskem Mercedes-Benz Fashion Weeku Ljubljana so organizirali tudi okroglo mizo »Modni film v oglaševanju«, na kateri je Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor in partner v agenciji Pristop, gostil Branimirja Brkljača in Davorja Bruketo.

Udeleženci okrogle mize so s pomočjo predstavitev različnih (modnih) oglasov ugotovili, da se bodo morale tudi modne blagovne znamke v prihodnje vedno bolj nagibati k temu, da bodo komunicirale kakovostne vsebine in da bodo stale za določenimi vrednotami. Kreativni direktor in ustanovitelj hrvaške oglaševalske agencije Bruketa & Žinić OM Davor Bruketa je ob tem dejal, da če je nekaj zgolj »lepo«, danes ne zadošča oziroma potrošnika ne prepriča več. »Kakšna so tvoja prepričanja? Za čem stojiš? Katere so tvoje vrednote? To še nikoli ni bilo tako pomembno kot danes,« je povedal Bruketa in dodal, da dogajanje v svetu mode postaja generično. Sostanovitelj Studia Moderna Branimir Brkljač mu je pritrdil in navzoče vprašal: »Zakaj ni modne revije, kjer bi se na primer manekenke pogovarjale z navzočimi?«

 V svetu mode je prišlo do manjšega preobrata

Bruketa je opozoril na zanimiv trend v svetu mode oziroma na pravcato zmešnjavo. »Bogati in ljudje z veliko denarja kupujejo oblačila v trgovinah, kot je H&M, tisti s precej nižjimi prihodki pa zapravljajo pravcato premoženje za obleke luksuznih blagovnih znamk, ki si jih komaj privoščijo. Na primer, moja soseda bi si lahko privoščila marsikaj, pa gre raje v H&M,« je Bruketa nasmejal navzoče. Sodelujoči na okrogli mizi so opozorili tudi na tako imenovano demokratizacijo mode. Danes niso več le modni strokovnjaki tisti, ki narekujejo trende, temveč je po zaslugi družbenih medijev tudi »navadnim smrtnikom« omogočeno, da z videoposnetki na platformi YouTube in zapisi na blogu sodelujejo pri oblikovanju modnih smernic.