• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nagrade Euro Effie 2016: Agencija leta je Ogilvy & Mather EMEA

Znani so zmagovalci nagrad Euro Effie 2016, ki so jih organizatorji tekmovanja razglasili v torek, 18. oktobra, v Bruslju. Naziv agencije leta si je tako prislužila agencija Ogilvy & Mather za Evropo, Bližnji Vzhod in Afriko. Veliko nagrado za izjemno delo sta za kampanjo »Vprašajte Gudmundurja: prvi človeški iskalnik na svetu« prejeli islandski oglaševalski agenciji The Brooklyn Brothers & Íslenska, posebno nagrado preteklih predsednikov pa je osvojila agencija Wieden+Kennedy Amsterdam za akcijo »Reci mi, da nisem športnik« za Nike.

Drugostopenjska žirija, ki ji je predsedoval Dan Burdett, globalni podpredsednik blagovne znamke Snickers pri Marsu, je med 43 finalisti izbrala 18 kampanj iz sedmih držav, ki jim je podelila 26 prestižnih nagrad. Med državami jih je Velika Britanija osvojila največ, in sicer kar 15, Nemčija in Irska vsaka po tri, Francija dve, Danska, Slovaška in Španija pa vsaka po eno nagrado Euro Effie.

Seznam vseh prejemnikov nagrad Euro Effie si lahko ogledate tukaj.

V prvi stopnji ocenjevanja so sodelovali tudi štirje slovenski člani žirije, in sicer Andreja Zadnik Andoljšek (Mercator), Niko Kušar (Telekom Slovenije), Ana Putrih (Pristop) in Darja Počič (Atlantic Grupa). Na drugostopenjskem žiriranju pa je o zmagovalcih odločal tudi slovenski predstavnik Enzo Smrekar, generalni direktor družbe Droga Kolinska/Atlantic Grupa.