• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada ADC*E letos provokativni kampanji »Moj boj«

Evropski klub umetniških direktorjev (ADC*E) je letos veliko nagrado podelil kampanji »Moj boj«, ki jo je ustvarila nemška oglaševalska agencija Ogilvy & Mather za neprofitno organizacijo Gesicht Zeigen! Gre za združenje, ki spodbuja ljudi, naj se uprejo rasizmu v Nemčiji.

Z namenom nasprotovanja porastu desničarskega ekstremizma in pritisku na družbo, ki ga izvajajo skrajni desničarji ter ponovni izdaji Hitlerjeve sporne avtobiografije Moj boj, je nemška agencija Ogilvy & Mather Berlin v imenu nepridobitnega združenja Gesicht Zeigen! izdala knjigo »Mein Kampf – proti desnim« (proti desničarskemu ekstremizmu in rasizmu). V njej enajst posameznikov, ki so se morali soočati s ksenofobijo in nestrpnostjo, poziva proti rasizmu. Naslovnica, naslov in format knjige zelo spominjajo na Hitlerjev »izvirnik«, izdali pa so jo z namenom opozarjanja na trenutne razmere v Nemčiji.

Letos sta se za nagrade ADCE skupno potegovali 702 kreativni deli iz 23 evropskih držav, 52-članska žirija pa je med 100 nominiranimi deli podelila 24 zlatih in 50 bronastih nagrad.